4. elokuuta 2017

The New Beginning pt1

Uusia alkuja.

- Lopetin bloggaamisen 2015 syksyllä kun kävin todella lähellä kuolemaa. Sen jälkeen olen miettinyt miten elämä voi loppua aivan milloin tahansa.
Elääkö vai onko vain olemassa? Kokeilisko saavuttaa jotain, vai odottaisko vaan kuolemaa?

- 2016 Helsingissä mun hullu naapuri alkoi silputa sheiverin- ja mattoveitsen teriä mun ovelle, sen lisäksi että teki jokaviikko eläinsuojelu-ilmoituksia. Olin asunut samassa talossa lähes 10vuotta, mutta päätin muuttaaa ennen myrkkylihapullien ilmaantumista.  Toisaalta hei, poismuutto homekämpästä, miksei?
Sain uuden asunnon kolmessa päivässä, ja 2016 kesäkuun lopussa pakkasin eläintarhan(mukaanlukien pienet pennut) ja häippäsin Vantaalle.

- Muuton jälkeen mun olo alkoi parantua kokoajan huimaa vauhtia, yhtäkkiä en tarvinutkaan 16h unia jokapäivä, iho alkoi parantua ja aloin jaksaa taas koiraharrastuksen ja kavereiden parissa.
Muutaman kuukauden jälkeen paniikkikohtaukset alkoivat kadota. Ensimmäistä kertaa kyseenalaistin vanhan kämpän homeen vaikutukset jaksamiseen.
2017:
Päätin vihdoin lopettaa pahanilmanlintujen kuuntelun ja päätin sulkea kaiken mollaamisen ja lyttäämisen itseni ulkopuolelle, ja lähdin tavoittelemaan 10vuoden takaista unelmaa koulunpenkille.
7.7. Sain loppukokeen läpi ja koulutukseltani olen nyt sitten vartija.

No, uravalinta tuotti monet itkut siinä kohtaa kun piti luopua pinkistä hiuskuontalosta, joka mulla oli ollut 11vuotta nonstop. Myös kulmakarvat kasvatin välillä takaisin identiteettikriisin seurauksena.
Tiedän miten pinnalliselta kuullostaa, mutta siinä kohtaa kun joudut muuttamaan lähes kaiken itsessäsi ollaksesi neutraali saadaksesi töitä... Kyllä se kirpaisee.

Värjäsin hiuksia budjetilla 5,50eur per koko pää. Ihmeekseni pinkki tahtoi taistella mustan läpi tuoden mukavan violetin vivahteen latvoihin. Joo, eikä kaksi purkkia millään edes riittänyt, kasvaa niin hirveetä tahtia.


Tää on nopeeta pintaraapaisua missä oon ollut viimeiset 2vuotta ja missä nyt.
Mikäli porukkaa intoutuu vielä lukemaan "uutta Litaa" niin toivomuksia tulemaan!
Toivonmukaan meille odotellaan syntyväksi kennelini toista pentuetta syksylle, siitä varmasti myös tänne lisää.


3 kommenttia:

  1. Mun puhelimella on joku henkinen ongelma tän google-tilin kanssa, kirjotin eile pitkät kommentit, mut eihä se antanu kirjautua.... Mutta siis... Onnittelut koulutuksesta ja toivottavasti saat pian töitä :) Täytyy kyllä sanoa, et näyttää ihan todella oudolta, kun sulla on tummat hiukset, hyvällä tavalla siis, kun aina tottunu sut pinkissä näkemään, mutta toimii! Hirmusen kiva myös kuulla, et alat saaha elämää järjestyksee :) Tervetuloa takas vaan!

    VastaaPoista
  2. jeee! ihanaa, et oot taas täällä!

    VastaaPoista
  3. Olitpa neutraali tai räväkän pinkki oma itsesi niin jatka ihmeessä blogin kirjoittamista. Täällä ainakin yksi sinun kaltainen lukija jaksaa yhä edelleen seurata ja lukea kuulumisiasi :D. Inhottavalta kuulostaa tuo edellinen naapuri. Itselläni on täällä kans kolme karvavauvaa (kissoja) ja pelkään, milloin eräs naapuri tulee ujuttamaan postiluukustani jotain paskaa kun oon pari kertaa tästä rikollisnaapurista tehnyt jo valituksen.
    Kaikkea hyvää sinne, toivottavasti naapurit on tällä kertaa asiallisia sinua kohtaan.

    VastaaPoista