7. huhtikuuta 2015

Now get to work bitch

Ne sanoo: et pysty, et voi, ei kannata mun korvissa se kaikki kuulostaa haasteelt

Josko vihdoin alkas näyttää kirkkaammalta tää kevät!

Helpotti myös kertoa muutamalle ihmiselle miksi mä oon käyttäytynyt miten oon, ja saada ymmärrystä sille.
Ketään ei ole pakotettu rullaamaan mun messissä, saa aina jättäytyä pois. Hyvin mielelläänkin kiitos, en tarvitse jatkuvaa vittuilua ja arvostelua elämääni, etenkään niiltä joita kutsun/kutsuin ystäviksi.
Ja jos joku ei ymmärrä mun elämäntapaa niin ei tarvitsekaan.

Muistelin vuoden takaisia tapahtumia ja mieleen muistuu yhä selkeämmin miten paljon elämänlaatu paranee kun tiputtaa kyydistä negatiivisia riippakivia ja pahanilmanlintuja, sekä etsii ympärilleen niitä, jotka säteilevät elämäniloa ja lämpöä muillekin.


Peruin synttärini myös koska tässä on ihan liikaa rahallisia menoja, ja muutenkin, on hankala pitää illanistujaisia kun ei itse enää juo alkoholia. Tai no juon, mutta se tarkoittaa sitä kahta siideriä n.2-3kk välein ja on jotenkin mahdotonta katsoa vierestä humalaisia ihmisiä.
Sitäpaitsi ikääntyminen sucks, niin leikin ettei mitään syntymäpäivää olekaan.

Lisäksi syntymäpäiväni on äskettäin menehtyneen perheenjäseneni nimipäivä. Voi olla masentavaa herätä syntymäpäiväänsä ilman puhelua tältä ihmiseltä. Puhelua, jonka olen saanu jokavuosi koko elämäni ajan. Puhelua, jossa hän aina onnitteli itseään nimipäivän johdosta ja kiitti "maailman parhaasta nimipäivälahjasta" - minusta.

Eikä tää ihminen olis ikimaailmassa antanu mun lopettaa tai luovuttaa. Tää ihminen ei todellakaan ollut itse mikään luovuttaja, päinvastoin, ja meissä virtaa sama veri.
Joten. Mä oon täällä pysyäkseni ja aijon tehdä jatkossakin töitä saavuttaakseni unelmani.
Oon saavuttanu liikaa ja päässy liian pitkälle luovuttaakseni nyt.

So hold your head high
Fingers to the sky
Now they don't believe ya
But they gonna need ya
Keep it building higher and higher and higher

Follow my fiancé @

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti