16. maaliskuuta 2015

I call her love, some call her Elzy

Nainen, joka osaa piristää! Suurimmat kiitokset super-perjantaista! 
Kuten lukijat jo tietääkin, mulla on ollut aika raskas pariviikkoinen ja tässä on todellakin tosiystävä tullut apuun. Tällaista ystävää ei korvaa mikään 

Käytiin siis Elzyn kanssa kahvilla, ja Elzy teki mulle kynnet!
Tehtiin alkuun ihan lyhyet, ja osa kynsistä onkin ihan vain omia. En ole tottunut/kokenut kynsi-ihminen, joten alkuun ihan lyhkäisillä mennään.

Annoin Elzylle vapaat kädet tehdä mun näköiset kynnet, koska mulla on täysi luotto Elzyn visioon ja siihen että tietää tasan mikä on "mua" - Ja näin on! Rakkautta!
Pikkurilleissä swarovskit, kimaltaa ihanasti kihlasormuksen seurana! 

Vielä ehdit antaa äänesi!
Elzy on pitkäaikainen ystäväni, rehellinen ihana ihminen, joka ei hylkää pahoinakaan päivinä.
Eläinrakas, vahva, itsestään huolta pitävä kaunotar.
Tiedän että semifinaalipaikka merkitsisi todella paljon, joten tuen Elzyä 101% 

Äänestysaikaa on vielä pari viikkoa, joten juoksujalkaa klikkaamaan
Elzyn oma blogi:


2 kommenttia:

  1. Ihana postaus, kaunis Lita, kaunis Elina ja upeat kynnet!

    VastaaPoista
  2. fabulous! *.*

    http://retro-electric.blogspot.com/

    VastaaPoista