30. maaliskuuta 2015

Feed me the fuel that I need for the fire

I really wanna stop
But I just got the taste for it

Nyt sitten. Sais se kaikki paska tippua kerralla, niin lähtee kans kasassa.
"Tulkaa yksitellen ettei synny kasoja" mut nyt vaan kaikki vastoinkäymiset yhellä kerralla tänne.

Torstai meni sitten eläinlääkärissä pahemman laatuisen koira-tapaturman johdosta, ja sen takia jouduin ottamaan elämäni ensimmäisen pikavipinkin (400e) Onneksi ekan sai korottamana ja 30pv maksuaika on enemmän kuin riittävä.
Onneksi saan senkin saatanan kuitattua heti 3.-7.4 pois. Kyllähän se syö aivan helvetisti kun olin budjetoinut tuotakin summaa tärkeisiin sijoituksiin huhtikuun alulle, mutta näitä sattuu.

Älkää ikinä ottako pikavippejä, ellei ole aivan pakko, siis oikeasti hengenvaarapakko. Ja silloinkin vain jos on säännölliset tulot, joista maksaa sellaiset heti pois.
Siis ihan perinteinen kuun loppu - tili tyhjä ennen seuraavaa tilipäivää sopivasti ja silloinhan ne suuret mätkyt yleensä tippuu.

Perjantai meni sitten perheenjäsenen hautajaisissa. Aivan jumalattomassa stressissä olin sitten seilaillut aivottomana 30minuuttia etuajassa ja jäänyt silti junasta pois.
Aina kun joudun elämässäni kovaan paineeseen, alkaa muisti ja tajunta pätkiä. Ei mitään tietoa miten olen junaa odottaessani voinut jäädä junasta pois.
Siitä sitten kiireellä vaihtamaan lippua seuraavaan junaan joka lähti 3h kuluttua.
Pääsin sitten vihdoin ja viimein Lappeenrantaan ja illaksi palasin takaisin Helsinkiin.

Ei mitään halpaa huvia tuo Tikkurila-Lappeenranta -välin matkustaminen. 53e/suunta, huh.
Ja junalla matkustamistako pitäisi suosia? Eihän omallakaan autolla siihen reissuun menee 106e bensoja.
Anygays, tästäkin päästään yli ja ympäri. Oon loppupelissä aina pärjännyt hyvin, joten olkoon niin myös tälläkertaa.
Mikään ei kuitenkaan tuu nyt muuttamaan mun suunnitelmia ja unelmia. Niiden eteen on tehty hitosti töitä ja ne on niin lähellä toteutumistaan.

... Jaaaaa tietenkin just äsken laitto ystävä viestiä että löysi mun kuvilla tehdyn feikkiprofiilin. Taas tekijänä joku joka tietojen mukaan asuu Belgiassa.
Haloo nyt, ei oo järjellä siunattu tollasta toimintaa.
Eikö noi kuvien varastelijat tajua, miten paljon haittaa noista profiileista on kuvien henkilöille?
Sattumoisin oon matkustamassa juurikin tuohon osaan Belgiaa touko-kesä vaihteessa, joten kohta mun kuvien varastamisesta voi koitua itse henkilölle vaikeuksia.
Saatana.
So, I'll be warning you. I travel in Belgium a lot, and have close friends in Antwerpen...
Next time I will be there on may-june.
If this faking does not stop, we will make it stop.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti