4. joulukuuta 2014

Long time since I shouted them out

Unohdin päivittää, että Emilia lisäili mun HelloKitty-kokoelmaa seuraavilla aarteilla... 
 

Ja tänään mä tein sen, nimittäin historiaa - Siivosin datispöytäni!
Siinä mä olen maailman paskin, mutta nyt mä sain sen vihdoin tehtyä alusta loppuun itse!
Tää saavutus ansaitsee coca-colaa!

Meillä on menossa jouluinen kunnon satanic purification asunnossa, seiniä myöten desinfiointiin vaan. Kahtena päivänä oon pessyt myös 6h ajan pyykkiä, hyvä minä!
Keittiönkin siivosin läpikotaisin ja kelpas laittaa pestyt verhot paikoilleen! Tää tyttö on nyt tyytyväinen!

Follow me @

Follow my fiancé @
http://axriol.blogspot.fi/

3 kommenttia:

  1. Noi Hello Kitty kamat <3___<3 Ja OHO en oo ikinä nähny sun konepöytää noin siistinä :DDD Hyvä sä!!!!

    VastaaPoista
  2. Hyvä minä! :D Joo, ei varmaan kukaan muukaan oo nähny xD

    VastaaPoista
  3. Aaaa, ihan liian söpöjä, Hello Kitty on paras! ♥ Mäkin haluun, varmasti sujuis kokkailutkin sutjakkaammin tommosilla.. ^^

    VastaaPoista