10. syyskuuta 2014

You've got what it takes

When you call me different, I'm grateful I'm different.
I know my life wont be a loss.

No, jatkuvan tulehdustilan aiheuttamien vaurioiden takia joudun leikkaukseen, mutta ainakin se tulehdus on nyt poissa. Arvaattekin siis, että kävin siellä lekurissa sitten.

Raskaiden aikojen päätteeksi olen huomannut että mullahan on ihan tajuttoman hyvä tiimi taustalla. Ihmiset, joihin on ehkä välit katkennut aikaisemmin, ovat tulleet pahoina päivinä takaisin seisomaan vierelleni ja puolustaneet mua kun musta ei siihen ole ollut.
Ihmiset, joita en ole aikoihin nähnyt tai heistä kuullut, ovat hädäntullen yhtäkkiä olleet nostamassa mua ylös.

Lukijoilta on tullut huolestunutta, mutta erittäin kannustavaa palautetta facebookin kautta. Juuri te olette mun syy jaksaa!

Kiitos siitä! Kiitos että uskotte muhun 

Tänään oli hyvä päivä, sain hyviä uutisia muutenkin ja kaikki alkaa järjestyä taas. Tästäkin vuodesta selvitään siis kunnialla.
Palaan siis taistelukentille jo tänävuonna.

Oon viimepäivinä nukkunut lähes 20h putkia fyysisen sekä henkisen stressin takia, ja nyt senkin pitäisi helpottaa. Ehkä seuraavina viikkoina saa taas jotain aikaiseksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti