20. syyskuuta 2014

Let the world chase us

We climbed all the way from the bottom to the top
Suunnittelen paluuta koiramaailmaan. Joten jo joulukuussa Helsinki Winner & Voittaja 2014:ssa tavataan! Oon ollut 6kk poissa koiraharrastuksista lähes kokonaan, ja jokin tyhjiö siitä on syntynyt. Toisaalta onnensa tajuaa aina vasta silloin kun se on poissa.

Jos joku asia tekee sut onnelliseks, anna mennä! Ihan sama mitä muut sun harrastuksista/unelmista/sun jutustas ajattelee.

Tänään myös huomasin yllätyksenä että facebookissa oli täynnä 601 tykkäystä!!
Te ootte saaneet mut tuntemaan itseni hyväksytyksi tällaisena kuin olen ja teidän ansiosta mä uskallan tehdä asioita, joista olen haaveillut. Haluaisin antaa teille lukijoille jotain takaisinkin päin kiitoksena kaikesta hyvästä energiasta mitä ootte mulle antaneet palautteen muodossa.
Kiitos!

Keep on living, keep on breathing
Even when you don't believe it
Keep on climbing, keep on reaching
Even when this world can't see it
No, impossible is nothing

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti