15. elokuuta 2014

Defend your piece of paradise

Bringing on the good times for the bitter ones are sure to end.
Olin jo hyper-innoissani päivittämässä, mutta sitten tappelin ensin kamerani kanssa, sitten google plussan kanssa ja nyt onkin jo massiivinen vitutus käynnissä. Googlen jälkeen bloggaamisesta on tullut niin tuskallista, hidasta ja vituttavaa että usein tekee mieli lopettaa. Google+ go fuck yourself.


Tasan 1viikon kuluttua mä oon tähän aikaan (rinta)leikkauksessa. Tänään se vasta iski kun maksoin loppusumman laskusta. Muru onneksi lähtee mukaan, ja saa luvan kuvailla mun apuna reissua siinä vaiheessa kun mun kädet ei enää nouse (En saa nostella mitään, en edes järjestelmäkameraa)
Mulle tulee siis 350-koon pyöreät Mentorit kohotuksen kera, suurin koko mitä mulle sattuu saamaan koska iho ei anna enempää periksi. No, muotohan on kokoa tärkeämpää.


Maanantaina käväisen vielä klinikalla ja sitten iltapäivästä suunnataan murun kanssa Ruotsiin!
Ilman tota miestä mikään mun elämässä ei tällähetkellä toimis. 


Tuparitkin tuli ja meni. Koko ilta vietettiin synkissä tunnelmissa, sillä aikaisemmin illalla kissanpennuista "mitted" kuoli tapaturmaisesti. Mitted (tuttavallisemmin Ruttis, May) oli siis pennuista se, joka olisi jäänyt meille kotiin.
Enempää en lähde kommentoimaan asiaa, mutta suru on musertava. En halua muistaa koko iltaa enää koskaan.
Tätä päivää ei myöskään helpota se että kaikki tuntuu menevän vituiksi.
Sain pitkään odottelemani hiusvärit tänään, ja huomasin tottakai että yksi pulloista oli vioittunut kuljetuksessa ja vuotanut. En tiedä miten on kuljetuksessa ruhjottu, koska HairCrazy.comilla on aina hyvin pehmustetut paketit ja aina tulleet ehjänä. Sen verran pitkään olen tätä firmaa käyttänyt että kyllä vähän yllätti negatiivisesti.
Toivottavasti jatkossa iloisempia uutisia taas...


1 kommentti:

  1. Osan ottoni pikku kittyn pois lähtöön <3 :(
    Ja kiitos tuosta Haircrazyn.com:sta! Oon tilannut nyt tähän asti kaikki Direction hiusvärit ebaysta ja niillä värjäilly. Oon halunnu kokeilla tuota Special effects-väriä jo kauan ja tuolta niitä saa ihan järkevään hintaan vieläpä! (Tilasin siis sieltä muutaman putelin ^_^) Jotta iso kiitos! :)

    VastaaPoista