24. heinäkuuta 2014

I've been under your spell since the day one

Mun edellinen blogipostaus oli aiheuttanut huolta, ja sain jos jonkinmoista viestiä siihen liittyen.
En ole tarkoittanut sitä millään tavalla negatiivisessa mielessä, kaikki on erittäin hyvin edelleenkin, ja se antibioottikuurikin on nyt ohi.
Oon edelleen onnellisempi kuin koskaan ja niin täynnä elämää 

No worries! En oo koskaan ollu näin elossa ja valmiina toteuttamaan unelmiani. Jos mua yhtään tuntee, niin huomaa kyllä ettei syytä huoleen ole. Ystäväni suoria sanoja lainaten: "sun blogihan säteilee onnea ja rakkautta vaikka millä mitalla!"
Ainoa mistä mulla on ollut samaan aikaan onnellinen ja surullinen olo, on useamman rakkaimman ystävän muutto pois pk-seudulta. Samalla olen onnellinen että etenevät elämässään ja toteuttavat omia unelmiaan, mutta tottakai mulla tulee ikävä. Kaikilla on elämä muuttunut kesällä niin paljon, että tiet lähtevät jossain määrin erisuuntiin. Eihän se tarkoita etteikö enää nähtäisi, mutta on se silti eriasia.
Mietin pakosti; Mitä tänne jää?
Ketään en ole pysäyttämässä, vaan kannustan tekemään just sitä mitä jokainen haluaa elämällään tehdä, ystävät tukee vaikka toisen valinta ei olisikaan mieleinen.

Mietin siis jälleen kerran, haluanko mäkään jäädä tänne? En tiedä, ehkä se vastaus tulee joskus.
Myös mun elämä menee eteenpäin kun mahdollisuuksia tarjoutuu. Mun päätös mihin mahdollisuuksiin tartun.

Anygays. Ei mitään uutta auringon alla, peruspohdintaa tänään.

Iloista mainostettavaakin mulla oli!
Nimittäin iki-ihana Anskiize on tehnyt paluun blogimaailmaan uudella blogillaan It's never too late to live your life!!
Myös Enna on kääntänyt uuden lehden upouudella blogilla Life is better when you're laughing!
Musiikkipuolelta kaikkien on ehdottomasti tsekattava Adatarosa!
>Adatarosa facebook
>Adatarosa mikseri

Käykää tykkäilemässä kaikista, jakakaa facebookissa yms! Arvostaisin kovasti 


Mut löytää myös näistä:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti