29. kesäkuuta 2014

You wanted the world, You wanted it all

You won't break my armor
I will never surrender
 27.6 kävin vihdoin ottamassa askeleen 10vuotta sitten aloitettuun unelmaan.
Kävin konsultaatiossa ja 22.8 mulla on varattuna aika leikkaukseen.
Vihdoin rintaleikkaus. Implantit ja kohotus! Niistä tulee suhteellisen pienet, mutta kiinteät, juuri sellaiset kuin haluan ;)
Aijon postata reissun kokonaisuudessaan tänne kun on sen aika.
Saattajaksi kyselin jo kultaa ja tällänäkymällä pystyy lähtemään mukaan 

Tää viikonloppu ollaan vietetty murun kanssa Kaisaniemessä VarjoTuskaillen, sekä perjantaina PRKL Clubilla käytiin pyörähtämässä muutaman tuttavan kanssa.
Tää sunnuntai menee vaan kahdestaan kotosalla, mieluummin oonkin kotosalla, vaikka ystäviä olikin aivan tajuttoman ihanaa nähdä!
Elzy & Heidi, parhaat! 

Ihanaa nähdä että pystyn vihdoin bloggaamaan ilman coca-colaa! Murun keittämä kahvi toimii samoin, ja ilman sokeria! Tavoitteena on nyt siis ennen leikkausta laihtua normaaliin painoon, ja -5cm takamuksesta antaa jo merkkejä että oikealla tiellä ollaan!
Nyt voi siis jättää kokikset huoletta pois, ei kärsi blogi kunhan on kahvia!

En tiedä kuinka monta kertaa oon jo hehkuttanut täälläkin, mutta mä rakastan tota miestä.
Vihdoin ihminen, joka avartaa mun maailmankatsomusta ja auttaa mua ymmärtämään.
Ihminen, jonka kanssa asiat selviää puhumalla, ei huutamalla tai mököttämällä. Ihminen, joka ei vähättele mua, vaikka onkin melkein 7vuotta kokeneempi tässä elämässä.
Vihdoin joku kohtelee mua kunnioituksella ja auttaa mua kasvamaan ihmisenä.
Mä pystyn olee täysin omaitteni, täysin rento toisen seurassa. Parhaillaan päivittelen tätä blogia kun kulta häärää taustalla, normaalisti tarviin tähän absoluuttista rauhaa ja yksinoloa, mutta tää ihminen on jotain ihanan erilaista. Toinen säveltää ja toinen kirjottaa, toimii! 

Kaikki palaset sopii mun palapeliin, säteilevin silmin kohti tulevaisuutta! 
Mun Ässät 8vrk iässä  kuvat by Emilia
Queens Supreme Superstar

http://instagram.com/litabitch (Päivitäin useita kertoja päivässä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti