15. kesäkuuta 2014

Vituttaa ku ei vituta mikään

If I take another shot down I may have a heart attack
Hirvee hiljaisuus ku en tiedä mitenpäin olla. Oon todella onnellinen. Toi eräs kiva mies on tehny mun elämässä hirveesti hyvää. Korkin laitoin kiinni, enkä ainakaan kirkkaisiin koske enää ikinä. Eilen olin Idan illanistujaisissa kultani kanssa selvinpäin, vaikka teki pahaa, niin selvisin. Osasin olla myös sosiaalinen ilman alkoholia, mikä olikin suurin haaste. Mutta selviydyin hienosti!
Tupakointia oon kevyesti vähentänyt, seura tekee kaltaisekseen.

Oon kuulemma taas hoikistunut, mutta samaan aikaan Jehovat kävi ovella muistuttamassa ettei se vauvan syntyminen helpota parisuhdessa. Anteeksi kuinka? Mun mielestä mun pömppömaha on harvinaisen pieni! Hahaha!

Mimi-kissalla oli eilen(14.6) laskettu aika, mutta näyttää panttaavan vauvojaan yliaikaa sitten tälläkin kertaa.

Ollaan oltu murun kanssa Emilian supermökkisynttäreillä ja viimeiset 3viikkoa ollaankin oltu yhdessä 24/7, paita ja perse oikein. Mä oon ihan korviani myöten rakastunut ♥  Hihi ;)
Mä oon niin siellä mihin kuulunkin.
Ihana Saanaraccoon piirsi yllätyksekseni jotain mulle...
LOVE IT!!! Tsekatkaa(ja seuratkaa) >>Saanaraccoonin instagram!!

http://instagram.com/litabitch (Päivitäin useita kertoja päivässä)

1 kommentti:

  1. Kiva kuulla että elämä välil hymyilee :)
    On täs nyt useempaan kertaan tullu mielee että ootko ikiin tehny postausta noista siun tatskoista? :)
    Kauheen kivoi,ois kiva tietää jos niissä jotain tarinaa ynms? :)

    Kivaa kesää ja rapsutuksii elikoille <3

    VastaaPoista