19. toukokuuta 2014

You thought this world was too cold

I guess you never knew
What you put yourself into


Herään ja unelmat on tulee toteen. 3vuotta sitten en olis voinu uskoo olevani tässä.
Eivät uskoneet muutkaan.
Ku muilla on kiire yrittää potkia mua maahan, mä meen ja teen unelmista totta. 

Mulla menee hyyyyvin! Ei valittamista! Kesäkin on vihdoin alkanut, ja mulla on sellanen kutina että tästä tulee paras kesä ikinä, ainakin parempi olis!

Oon tajunnu viimeaikoina miten älyttömästi mä oon muuttunut ihmisenä parempaan suuntaan. En enää valita turhasta, hallitsen temperamenttini paremmin, oon itsenäisempi, oon spontaanimpi, rohkeampi, taistelen kovemmin rakkaideni puolesta...
Enkä mä enää välitä mitä muut mulle aukoo tai musta selittää, mä ite(sekä rakkaat) tiedän totuuden itestäni, se riittää.

Mulle on sanottu viimeaikoina äärimmäisen loukkaavia asioita, mm kuulemma käytän kamaa ja pyörin nykyään huumepiireissä. Jos mut oikeesti tuntee, tietää että huumeet on se yks asia, mikä kuvottaa mua yli kaiken. Toisaalta ihminen joka noin kehtaa edes ajatella, ei ehkä ansaitsekaan tuntea mua kunnolla.

En oo hetkeen voinu näin hyvin, oon hieman paremmassa fyysisessä kunnossa ja henkisesti vielä parempaan päin. Kesällä aijon nauttia ystävieni, koirieni ja rakkaani seuraa sekä tottakai ottaa rennosti.
Niin ja ottaa lisää tatuointeja.... Omnom.


http://instagram.com/litabitch (Päivitäin useita kertoja päivässä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti