11. toukokuuta 2014

You know you're holding my heart

En saa mitään aikaseks, istun vaan tässä hymyilemässä ja hihittämässä ihan idioottina 
Lyhyesti sanottuna mun elämässä tapahtui jotain ihan parasta. Maailma on pieni paikka, ja joskus se voi olla ihan hyväkin juttu ;)
Perjantaina ja lauantaina seikkailin siis Lahdessa ja näin ihanaa Wintermagnettia vihdoin varmaan 4vuoden tauon jälkeen, huhhuh. Siinä on kyllä ihminen, johon pitäis pitää enemmän yhteyttä!

Oon ihmeellisesti vähentänyt myös alkoholia, ja kenties perjantai-lauantai akselilla meni myös ennätyksellisen vähän tupakkaa, ehkä tää seura siis tekee mulle vaan hyvää... 

Piti sitä nyt hehkuttaa täälläkin. Mitään muuta mulle ei kuulukaan ku tosi hyvää.
Koittakaa kestää mun ällösöpöilyä. Auringon on ihan turha koittaa loistaa mun kanssa kilpaa ;)

Ps. Jotain parasta ikinä kun junassa eräs rouva pysähtyi kehumaan mun lookkia tyylikkääksi ja sanoi että piristää hänen päiväänsä kun joku jaksaa laittautua niin sävy-sävyyn.
Awww! Arvostan ihmisiä joilla on muista hyvää sanottavaa ja sanoo sen. Maailmassa on liikaa haukkumista ja nimittelyä, joten on hienoa että vielä halutaan puhua toisista kauniisti 
http://instagram.com/litabitch (Päivitäin useita kertoja päivässä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti