1. toukokuuta 2014

Just made me mad and adamant

Vapun teemasana on feidaus.
On hienoa kun ihmiset antaa olettaa satalasissa jotain ja yhtäkkiä: Nothing.
Ennen tätä en tiennyt miten kovasti se sattuu, mutta opinpa ainakin etten ikinä tee samaa muille.

On kuitenkin hyvä että ihmiset näyttävät todelliset värinsä ennenkuin ehtii enempää kiintyä.
Värjäsin hiukset, ja herrajee niistä tuli todella tummat, enemmänkin liilat/violetit livenä. Ei näillä kehtaa edes poistua kotoa. Mut enskerralla parempi onni ja note to self: Pysy vakiopinkissä.

Toinen nännilävistyskin on parantunut, ihan huimaa! Tosi helppo kokemus kaikinpuolin. Toinen tuntuu vielä tuoreelta muttei vieläkään  vuoda tai kipuile.

Kaiken keskellä piristää nyt koiravauva-uutiset, nimittäin minun rakkaimmastani tulee 2kk kuluttua isä!
Eilen astutettiin eräs all-time-suosikkibelgityttöjäni hyvin onnistuneesti, ja mä oon super-innoissani!
Tästä varasin jo nartunkin itselleni...
Kohta uusintatreffeille.
Joten... kohti parempia päiviä näillä eväillä!

http://instagram.com/litabitch (Päivitäin useita kertoja päivässä)

3 kommenttia:

  1. kröh. sun piti tulla mun kaa ottaa septum.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ihmettelinki et kävit ottaa sen ilman mua? Ajattelin et ilmottaisit ku oot menossa ottamaan?

      Poista