28. toukokuuta 2014

I am the dream, on the dream team

I've never seen someone like you before
in my dreams I saw you standing there
Keräätkö palautustölkkejä? Näin kannat ne kätevästi kauppaan, Lita-edition.

Oon ollut hieman kiireinen (hyvällä tavalla) viimeviikot. Kuten varmaan moni tietääkin, rakkaus saattaa joskus saada kaiken muun unohtumaan ;) Pahoittelen.
Kuvasato on kännykästä, joten laatu ja sisältö on sen mukaista.

Oon saanu intoni ja energiani takas, eilen illalla vietin 4tuntia liikkuen ja leikkien koirieni kanssa, ja tässä vielä näin aamuyölläkin istun kirjoittelemassa. Erinomainen seura on tarkoittanut myös huimaa vähennystä mun alkoholinkulutuksessa, vaikka mitään orjamaista täyskieltoa en oo itelleni pistänyt. Hyvässä seurassa myös juokin sitten paremmalla mielin kun ei tarvitse pelätä mitään. Samassa seurueessa oon jopa pystynyt katselemaan vierestä selvinpäin vittuuntumatta, joten win-win-situation here! 

Multa on pudonnu painoa ja mulla on todella vahva fiilis! Oon keränny taas hurjasti itseluottamusta ja tuntuu kerrankin että mua arvostetaan just tälläsenä vitun retardina kuin oon.
"Happiness is...
 ...finding someone as weird as yourself" 

On myös ollut kannustavaa oppia, että ihmiset todellakin voivat muuttua, jos itse oikeasti sitä haluavat. En ole siis yksin havaintojeni kanssa.

Seura tekee kaltaisekseen - On muuten totta vielä näin aikuisenakin.
Joskus myös huomaa kuukausia myöhemmin että läheisten antamat huolestuneet huomautukset tulee ihan aiheesta. Joskus sitä sokeutuu omalle tilanteelleen ja pahalle ololle, mutta sitten kun syy pahaan oloon on poissa elämästä, se on valtava helpotus.
Jos haluaa terveen ja hyvän elämän, kannattaa aikuisten oikeasti karsia kaikki myrkylliset ihmissuhteet heti pois.

Anyways, anygays, muutama Lita goes Dr.Phil -viisaus jälleen.
I feel awesome! 

http://instagram.com/litabitch (Päivitäin useita kertoja päivässä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti