4. toukokuuta 2014

Even in my dreams, I call out your name

Even if your love destroys me and hurts me
You’re the only one for me

 
Mä alan ymmärtää että mun kuuluu olla yksin. Uskon että kaikella on merkityksensä, ehkä mä vielä joskus nään kokonaiskuvan. Mut on varmasti rikottu syystäkin useamman kerran ja olis varmaan aika ottaa opiksi siitä.

Vaikka löytäisinkin jonkun, vaan yksi mun ystävistä saisi tietää asiasta, kaikki muut tuomitsee kaiken.
Pelkästä harmittomasta flirtistä voi nousta jo niin iso haloo.
Mun ei pitäis luottaa keneenkään, enkä osaa nähdä pahaa ihmisissä.

Oon hukuttanut päiväni syömällä, ainoa liikunta on sohvan, jääkaapin ja sängyn välillä, riippuen mainoskatkosta.

Paskaa saatana. Kohta lisää ruokaa ja telkkaria.

2 kommenttia:

  1. Olet aivan uskomattoman upea ilmestys ! ♥ Niin kuvissa, kuin livenäkin (kröhköhGloriaköh;) :D Vielä joku päivä sullekki tulee vastaan joku ihana, ihan varmasti ! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwww kiitos! :o <3
      Oh Gloria, kinda miss that night and people...

      Toivottavasti joo, siihen asti tuijotan rakkausdraamoja telkkarista ja elän niitä, sad as fuck :D
      Mutta kiitos, tollaset kommentit piristää aina!!

      Poista