17. huhtikuuta 2014

You got my heartbeat racing like a cheetah

I'm sitting here with your picture 
And smiling to myself
I'm kinda lost in my own thoughts of you
I was minding my own business doin' what I do
I wasn't trying to look for anything
All of a sudden couldn't take my eyes off you

Ei mulla oikeesti oo mitään tärkeetä asiaa, mutta mä oon niin hyvällä tuulella! Mun ystävät ja tuttavatkin kyselee että mitä oon vetäny ku kaikki naurattaa ja hymyilyttää. Tarviiko sitä mitään vetää (paitsi Coca-Colaa) ollakseen onnellinen ympärilläni olevista ihanista ihmisistä? 

Kesäkuussa on vuorossa muuten myös Emilian perinteiset mökkisynttärit, ja jos meno on yhtään kuten viimevuonna - Siitä tulee paras reissu ikinä!! 
Mulla on myös hyvin hyvin mieluisa avec kysyttynä mukaan. Joten superrrrr-excited! 

Tälle viikolle ei oo mitään kummallisia suunnitelmia, shoppailua, ystävien näkemistä, hyvää ruokaa ja ihanassa pinkissä kännykässäni (ja facebookissa) roikkumista.
Päivittelen myös Instagramia päivittäin, joten jos kiinnostaa, seuraile ;)
Facebooklinkki tässä!

ps. Emiliaperkele sais myös päivittää blogiaan useemmin ku kerran puolessavuodessa! Kröhöm!

1 kommentti:

  1. joo, mä mietin että lävistyksien jälkeen vois mennä yhelle/syömään jos on aikaa :)

    VastaaPoista