13. huhtikuuta 2014

My motivation is to get the hell away from you

You know I’m gonna gonna get you
The world’s a tiny place, there’s nowhere you can hide.
Myrkyllinen ihmissuhde. Kiristämistä, haukkumista, väkivaltaa, alkoholia-alkoholia-ja-alkoholia.
Tappouhkauksia, pettämistä. Pick a crime, any crime.

Se on ohi nyt, ennen että minä tai kukaan mun läheisistä menetti henkensä.
Kenestäkään ei kannata uskoa hyvää, ennenkuin todistavat olevansa sitä.

















Oon ollu viimeaikoina hiljaa täällä blogissa ja elämä on ollut turhan raskasta ja kiireistä. No, kaikelle on syynsä juu.
Paskasta ei saa timanttia, mutta onneks tästäkin viinankatkuisesta kokemuksesta jäi kuitenkin ihania uusia tuttavuuksia. Toivottavasti näiden ihmisten kanssa tulee oltua yhteyksissä!

Do me wrong once, shame on you
Do me wrong twice, fuck you
It was never me and you, never me and you
Always about you

Fuck this, jossain on joku, joka ei käytä mua ku lattiamoppia. Joten kaikki tervepäiset ihmiset, tervetuloa elämääni. I'm on the lookout! ;)







ps. Kun luet tätä kultapieni, tiedä että mulle kerrotaan just sun elämäntarinaa, terveisiä eräiltä, jotka on tunteneet sut monta vuotta.
Ne kerrat kun kävit mun ystäviin kiinni tai uhkasit tappaa meidät kaikki, sun normipäivää kännissä tai selvinpäin. Toivottavasti sun todelliset värit selviää kaikille ja saat takas sen mitä oot kaikille muille aiheuttanu.

4 kommenttia:

  1. Hitto kun olis kiva tutustuu siuhu paremmi, mutku oon ite tälläne mölö,etten osaa enää ihmisii tutustua :(

    Toivottavasti ei käy myöskään jälkikäteen mitää vakavampaa :/

    VastaaPoista
  2. Yea beibe! Ei me kaivata tollasta läjää!

    Sä teet sen kyllä <3

    VastaaPoista
  3. Vois kyllä olla ihan kiva tutustua suhun, mutta tuskinpa sua tällanen 14-vuotias pentu kiinnostaa :D Onko sun iiris muuten luonnostaan noin iso vai onko sulla piilarit tmv. ?

    VastaaPoista