7. huhtikuuta 2014

I'm making something out of this life they called nothing

Viimeaikoina oon tuntenut itteni halvaksi, ongelmaiseksi ja hyvin epähalutuksi.
Ihmiset ei haluu mua tälläsenä ihmisenä joka musta on kasvanut. Too bad.

Juoksin Malmilla koiran kanssa lauantaiyönä, eikä juokseminen oo koskaan tuntunut niin hyvältä. Uus kutsumus? Toivottavasti.

*Sanoin myös että laitan korkin kiinni, no, lauantaina otin kaksi lonkeroa hyvän ystävän seurassa.
Multa on myös kysytty että onko mulla alkoholiongelma, ja voisin väittää että on tai ainakin kohta on jossen hidasta.
Mut mokasin siinä ja myönnän sen.

Mä en koskaan ollut se ihminen joka antaa anteeksi, mutta viimeaikoina oon ottanut ihan liikaa paskaa niskaan, hyväksynyt kaiken ja antanut anteeksi.
Kuinkahan paljon mä annan heittää paskaa niskaani ennenkuin romahtaa. Pitkä pinna mulla näköjään on nykyisin, ehkei se aina paha juttu ole?

Oon saanut useita valituskommentteja kun mun postauksissa ei kerrota suoraan mitä on tapahtunut. Jos mä kerron kaiken suoraan, tiedän sen synnyttävän väkivaltaisia yhteenottoja. Jokainen joka osaa stalkata, tietää kuka, ketkä, missä ja mitä.
Mun blogi, mun postaukset, oma päätökseni mitä julkaisen. Teidän päätös luetteko. Kenenkään ei ole täällä pakko kärsiä :)

Viimeperjantaina eksyin Tube Family Nightiin Gloriaan, yllätyksekseni myös minä sain kirjoitella nimmareita ja poseerata yhteiskuvissa.  Parasta oli ehdottomasti kuulla miten oon pystynyt tällä blogillani rohkaisemaan samoista ongelmista kärsiviä. Edelleen ihan sanaton kaikesta! Aivan uskomaton fiilis 
Ja suurin omfg oli JussiBitch, jäbä on puhdasta rakkautta! 
+ Jos jollain on kuvia, tai jos olen eksynyt jonkun videolle, saa linkkailla!

Seuraavana lauantaina sitten Blogger's Inspiration Day! Olin niiiin onnellinen kun huomasin kutsun sähköpostissani, myöhässä toki, mutta onneksi ehdin ilmoittautua vielä mukaan. En jättäis väliin mistään hinnasta! Supersuper excited!
Ihanaa alkavaa viikkoa! 
Ps. Seurailla voi instagramissa myös!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti