24. huhtikuuta 2014

I'll never go back, even If I could

Syntymäpäivä ja niiin kaunis aurinko, kaikki on ihanaa tänään!
Huomenna parhaat ystävät at my place, mitä muuta vois toivoa?
Toki ensviikon keskiviikkoa odotan silmät säteillen, jännittää! Lisää siitä toivottavasti myöhemmin 
Kyl mä oon aika onnekas.
Mä oon selättäny mun pahimmat pelot, tehny unelmista totta, mul on parhaat ystävät jotka on mun vierellä läpi suurimman myrskyn  Mul on mun vanhemmat ja ihana adoptiomammakin  Neljän belgiurhon lauma, joka nukku tänään kasassa toisensa päällä pussaillen toisiaan 
Mä oon tehny asioilta, joista sanottiin et on mahdottomia.
Mul on yks asia mitä haluun nyt, mut se tapahtuu jos on tarkotettu niin 

Once you go great, you never go good 


Mut löytää myös näistä:
http://instagram.com/litabitch (Päivitäin useita kertoja päivässä)

Pillupaskaa homonpaskaa pillupaskaa homonpaskaa t.Ida

1 kommentti: