28. huhtikuuta 2014

I need to know the taste that's on your lips

My head is in the clouds, you can say that I'm a dreamer 

Satun vaihteeks olemaan niin hyvällä tuulella että ajattelin tehdä pienimuotoisen haasteen itselleni, ja listata 10 asiaa, joista nautin.
Lista meni näköjään hieman mielialan mukaan rakkaudenkipeäksi, mutta höh, sellasta tänään.

1. Pitkät kuumat suihkut
Erityisesti romanttisessa mielessä yhdessä, mutta myös yksin. Varmaan suurimmat pohdinnat tulee tehtyä yksin suihkussa iltaisin ja vesilasku kiittää, ehm.
2. Flirttailu
Näin sinkkuna siitä tuskin on harmiakaan. Piristävää touhua.
3. TV:n tuijottaminen sohvalla jonkun kainalossa
En pistä ollenkaan pahakseni rentoa lauantai-iltaa sohvalla TV:n ääressä jonkun ihanan kanssa. Toki sarjankin pitää olla katsottava...
4. Yöajelut autolla Helsingissä
Erityisesti kesällä, öinen Helsinki on hieno erityisesti kesällä.
5. Pitkät henkevät keskustelut sängyssä
Niin, seksin jälkeen tekee mieli kiehnätä, kysellä tyhmiä ja puhua henkeviä maailmasta. Ja hihittää, fail minä.
6. Seksi
Yllätys? "Pure, tukista, kurista" No comments.
7. Lävistykset ja tatuoinnit
Se tunne, parasta. Kiksit.
8. Aamurööki auringonpaisteessa
En tiedä mikä siinä on, mutta paras startti aamulle.
9. Yöt hereillä
Yöllä on kaunista, silloin tulee ehdottomasti parhaat ideatkin. Yö saattaa mennä musiikkia kuunnelle, piirtäen ja/tai kirjoittaen. Joskus ihan vaan dataillen tai chattaillen. Anyway, parasta.
10. Terapeuttinen juorusessio parhaan ystävän kanssa
Tätä tuskin tarvitsee edes selittää? 

Lista ei toki ole järjestyksessä. Nautin myös yksin kotona tanssimisesta, mutta se ei noloutensa takia päässyt listalle asti ;) "Sheikkaan yksin himas"
Saattaapi olla että keskiviikkona (kyllä, ylihuomenna jo! Panicpanic) mulla on tavallaan treffit.
Enna yritti lohduttaa että kaikki menee hyvin kunhan oon oma itteni. Sanoin takaisin että "Sitähän mä tässä pelkäänkin että oon" Pieni repeäminen molemmilta.
No joo, aitohan mä oon aina, mutta siitä voi joskus olla harmia, etenkin jos on näin pinkki ja pimeä ;)

Mut löytää myös näistä:
http://instagram.com/litabitch (Päivitäin useita kertoja päivässä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti