2. maaliskuuta 2014

You think you're crazy, I'm berserk

4yötä reissuun! Kaikki on valmista, paitsi mun polvi!
Lippu korkeelle, en aijo luovuttaa!

Päivä 2.
 Päivä 3.
 Päivä 5. Pintanaarmut ärtyy vaatteisiin kosketuksesta ja mustelma kertoo olemassaolostaan.
Oon hukannut matkalla jo yhden tikin, mutta kiinni pysyy haava. Jei!

Ei tällä kauheesti vieläkään pääse kävelemään, typerä kipeä ja kankea jalka.
Mut mä en ikinä luovuta! Oon niin lähellä unelmiani, että sitten vaikka kipeesti viikinkiraivolla!

Deimoskin on valmis reissuun! Tällä habituksella lähdössä 

Mun piti päivittää jotain henkevää, mut nyt lyö pää tyhjää.
Unelmien eteen pitää tehdä töitä ja ottaa riskejä. Kerran tässä vaan eletään!

1 kommentti:

  1. Kerran eletään \o/ täällä kirjottelee juuri elämänmittasen tuhodiagnoosin saanut taiteilijaharrastelija, joka aikoo aloittaa itseään varten elämisen viimeistään nyt 22-vuotiaana. Aattelin alottaa heti nyt sanomalla, että oot mahtava bloggaaja, tykkään sun kirjotuksista vaikka melko lailla eri tyylejä edustetaan, mutta eläinrakkaus ja ihmisviha yhdistää. Tai viha ja viha.. mutta tietynasteinen vaikeus. Mä halusin ennen miellyttää kaikkia ja tehdä mahdollisimman paljon muiden hyväksi ja eteen, koska koin, että saan siitä ite niin hyvän fiiliksen ja jonkinlaisen omanarvontunnon kohotuksen, kun joku hymyilee mulle ja kiittää. Jossain vaiheessa kuitenkin oon menettäny sen järjen äänen, joka kertoo, kun kohdalle tulee joku asshole, jonka tarkotus on vaan imee kaikki hyvyys ja naiivius musta antamatta mitään konkreettista takas. Edes hymyä tai kiitosta. Arvostin ennen pieniä asioita elämässä, mutta nyt kun se ei enää pian oo mahdollista, mun täytyy ottaa ne isot asiat tähän rinnalle, vaikka läheisten jeesaamisen kustannuksella. Nyt täytyy alkaa punnita niitä ystäviä, jotka on valmiita astumaan esiin mun takia, kun tarvin niitä ja ehkä hyvästellä ne, jotka ei voi uhrata aikaansa kipeelle. Sun teksteissä huomaan jotain samaa kun omassa tilanteessa, vaikken olis osannut sitä odottaa vaikkapa pari vuotta takaperin, kun sun blogin löysin. Inspiroit mua jo sillon olemaan oma itseni, nyt vielä enemmän ;)

    Toivotan sulle mahtavaa reissua, ota siitä niin paljon irti kun mahdollista! Saat viettää aikaa parhaassa karvaisessa seurassa, tuo otus rakastaa sua eniten maailmassa pyyteettömästi ja aidosti.

    VastaaPoista