4. maaliskuuta 2014

Take a trip to east and west

... you find that you don't know anything.

Viimeisiä päiviä Suomessa ja tää on mun viimeinen vapaapäivä rakkaassa kotimaassa.
Lievästi pelottaa toi Venäjä-Ukraina tilanne, mutta onneks kierretään kauempaa niistä.

Ylihuomenna aamulla 05.30 lähtö! Arvatkaa kuinka paljon oon pakannut? Niin, en yhtään.

Mun parhaat ystävät on käyneet kaikki moikkaamassa mua vielä ennen kun lähden. Eilen Heidi tuli juomaan kokista ja katsomaan mun kanssa Danny Trejon Bad Ass-leffan :D
Moni muukin on käynyt hyvästelemässä, jos en palaakaan yhtenä kappaleena takasin. Itkuhan tässä meinaa päästä, ja niin pääsi eräällä toisellakin.

Älyttömyyspuhelin ja läppäri lähtee mukaan, jos saisin päivitettyä teille vaikka heti Puolasta 6.3.
Unkarin pysäkillä toivon ehtiväni käydä moikkaamassa yhden koirani kasvattajaa, katsotaan.
Kamera lähtee mukaan, tottakai.

Tulee kyllä ikävä kaikkia ja tää päivä menee halaillessa koiria 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti