31. maaliskuuta 2014

Ihmisen todelliset värit

Mä en osaa pukee sanoiks kaikkea sitä vihaa, mut mä sanon nyt muutaman sanan.

Kun mä näin lauantaina omien silmieni edessä jotain mikä tuhos mun maailman... Luulin että olisin turvautunut nyrkkiin, mutta sensijaan kävelin pois itkemään.
On helppo olla ylpee omasta käytöksestään, mä en oo se paha ihminen.

Sen jälkeen kun sun rakkaimmat pettää sut, sun hyvään ystävään käydään käsiksi tapahtumien seurauksena ja pisteenä ii:n päälle sama ihminen heittää julkisesti tappo-uhkauksia sun parhaalle ystävälle... Anteekspyynnöt ei auta.

Jokainen on esimerkki, roolimalli jollekin. Olkoon se oma lapsi, kummilapsi, siskon lapset, ystävän lapset...
Olkaa sellaisia ihmisiä, joita kannattaa seurata. Kukaan ei halua elämäänsä alkoholisoitunutta, väkivaltaista luuseria, jonka ainoa elämäntehtävä on pettää ja satuttaa.
Jos ainoa ratkaisu kaikkeen on alkoholi ja nyrkit, kannattaa hakeutua heti ammattiavun piiriin tai vaikka erakoitua vuorille.

Mua varoitettiin, mutta haluan aina itse selvittää totuuden enkä uskoa vaan puheita.

Mä päätin laittaa korkin kiinni itse, toivon että moni seuraa sitä esimerkkiä.

Jos ihminen ei itse ymmärrä laittaa korkkia kiinni ja hakeutua ammattiapuun, ei siinä ole mitään tehtävissä.
Kotoahan ne tavat tulee, mutta jokaisella on sen verran tahdonvoimaa että voi päättää olla erilainen.

Mä oon edistynyt, parantunut ja tullut niin pitkälle antaakseni kenenkään tuhota mua. Oon toteuttanut useita unelmiani viimekuukausina.
Mä oon herkkä, naiivi, tyhmä, mutta mulla on iso sydän.

ps. Seuraava joka haluaa olla mun kanssa vaan siksi että tää blogi tois julkisuutta... Miettikää kaks kertaa. Se julkisuus voi mennä kumpaankin suuntaan, ja jokainen osaa päätellä mihin, jos julkasen kaiken.
*Kyllä, tuntuu tosiaan siltä. Vähäväliä mun elämään tupsahtaa joku, jonka suusta sitten hyppää vähäväliä "muista sit mainostaa mua sun blogissa"

Mä en kirjota tätä julkisuushuoraamisen nimissä, vaan omaksi ilokseni, isona plussana jos piristän jonkun päivää siinä sivussa ja annan uusia (hyviä)ideoita.

Mä oon vihanen, mä oon raivoissani. Enkä halua nähdäkään ketään lauantain osallisia.
Mä en oo se joka antaa anteeks tai unohtaa ja kyllä tässä on saatana kunnolla mokattu.

Vitun vihainen ja pettynyt.

5 kommenttia:

  1. Sanoinkin jo, että ihminen voi sanoa tekevänsä puolestas mitä vaan, mutta sanoja enemmän painaa ne teot. Sä oot vahva ihminen, selviät tästä ja joskus löydän oikeen AIKUISEN miehen, joka myös käyttäytyy kuten aikuinen.
    Voimia sulle <3 muista, että olet upee ihminen ja et ansaitse kaikkea paskaa, mitä tapahtuu. Elämä vaan on joskus epäreilua :/

    VastaaPoista
  2. mä en tiedä mistä on kyse mutta juuri itse sain taas kuulla kuinka mua ei kaivata koska olen paska ihminen, lisäksi valehdellaan päin naamaa ja jätkät tulee lyömään.....

    musta alkaa tuntua että tämä elämä on liikaa hyville ihmisille. en haluaisi elää tälläisessä maailmassa....

    VastaaPoista
  3. En ehkä täysin tiedä mistä on kyse(luulen nyt tietäväni), mutta sen perusteella mitä oon tässä seuraillu niin ehkä ihan hyvä että kyseisen ihmisen luonne tuli ilmi nyt eikä joskus myöhemmin. Jos ei muuta hyvää keksi niin on se ainakin sit arvokasta kokemusta, jos siitä ottaa opin niin toisten ei enään käy noin. Onneks sun elämässä on kuitenkin paljon hyviäkin ihmisiä ja tietenkin eläimet! <3

    VastaaPoista
  4. Mitä tästä nyt saa käsityksen, koko homma kuulostaa kamalalta. Jaksamista sinne siis! ♥ Oon kuitenkin saanut sun blogis kautta käsityksen että oot tosi vahva ihminen, etköhän siis tästäkin selviä. :)

    VastaaPoista
  5. Saanko kysyä onko sulla itselläs ollu ongelmia alkoholin käytössä, kun oot pistäny korkin kokonaan kiinni? Vai eikö muuten vaan huvita enää juoda? Etkö juo enää pisaraakaan vai juot, mutta vain esim. pari mietoa, josta ei tule humalaan kuitenkaan?

    Sori kysymystulva :)

    VastaaPoista