17. helmikuuta 2014

Trust no hoe.

Eilisen illan ja yön olin ihanalla Idalla. Tuli juteltua ihan kunnolla kaikesta ja tekee hyvää tietää että on ainakin yksi hyvä ystävä.

Mulla on ollut viimeaikoina isoja ongelmia luottaa kenenkään, koska tuntuu että mitätahansa tosi henkilökohtaista käytetään mua vastaan, jopa "ystävienkin" toimesta.

Poistettuani facebookin ihmiset ovat nostaneet hirveän metelin ja osa on suuttunutkin suuresti.
On se kumma ettei ihminen saa syrjäytyä rauhassa ;)

Taas tuntuu että voisin jäädyttää blogini kaiken mukana.
Musta vaan tuntuu suuresti että oon olevinaan tilivelvollinen kaikesta ja pitämään esim facebookkia että mua voitas stalkata ja levittää sitten juttuja muuteltuna eteenpäin.
Musta olis kiva olla kaikkien kanssa väleissä ja viettää aikaa, mutta kokemusten perusteella ei kannata.

Milloinkohan tää sade loppus ja paistais aurinko?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti