18. tammikuuta 2014

You think we're all the same, but you're wrong

Were there some things inside of me that I needed to show?

Oon ollut 2viikkoa poissa bloggerista. 10päivää sitten tein päätökseni lopettaa molemmat blogini, mutta BitchBlogin kohtaloa halusin miettiä. Belgian Beauty tulee loppumaan arviolta huhtikuun alussa, ja samaa harkitsin tällekin blogille.

Tässä blogissa ainoa syy jatkaa on timanttiakin kauniimmat kommentit lukijoilta. Riittää että yksikin lukija saa hyvän mielen synkkänä maanantai-aamuna.

Koska oon vidun fashion, saatte tälläsen muotikuvan. Meiksi ja meikän paras kaveri.
Jep, värjäsin hiukseni taas punaiseksi vahingossa. Viisas säilyttää pinkkiä ja punaista vierekkäin...

Tietyt menneisyyden tapaukset ovat muuttaneet mua yllättävään suuntaan ja oon todennut ettei mun kannata sanoa mitään, pahat asiat tuntuvat seuraavan mun sanoja kuin pienet varjot.
Tuntuu että mun läsnäolo satuttaa ihmisiä, vaikka en tarkoita tai edes ole tietoinen siitä.
Vaaka kallistuu taas siihen suuntaan, että olisi kai parempi pysyä kaukana muista ihmisistä.
Mulla on varmaan tosi paha karma.
Jokakerta tuun samaan tulokseen, että mun elämästä poistuneilla on jokatapauksessa näin parempi.
Muuten mulla menee ihan kivasti omassa synkässä kuplassani. Oon nauttinut lumesta, pakkasista ja auringosta koirieni kanssa. Tekee hyvää.
Ainoastaan öisin mun unet piinaa mua ja näyttää mulle kokoajan ihmisiä, jotka ei oo enää mun elämässä mun itteni takia. Taitaa olla selkeetä että ikävöin.

Oon halloweenin seutuvilta ollut tipattomalla, eli melkein 3kk. Eikä edes tee mieli juhlia.

Jokayö mietin että teen asiat vihdoin oikein. Mut ei mulla oo munaa siihen.
Ehkä jonain päivänä...

6 kommenttia:

  1. tuttua, hirveesti voimaa sinne♥ ja oot aina niin kaunis ,__;

    VastaaPoista
  2. Wää noi sun hiukset! Mäki haluun yhtä pitkät ja tuuheet (mutten ehkä pinkkinä, se on sun väri. Ehkä mieluummin turkoosina...) .-.

    VastaaPoista
  3. Älä lopeta bloggaamista, sun blogis on kiinnostava ja tykkään sun asenteestas ! ♥

    VastaaPoista
  4. Älä hitossa lopeta, siun juttuja on kiva lukea :)

    VastaaPoista
  5. Ai vitsi ihana kuva toi keskimmäinen! <3 <3 ja toi vika pörröelukka!

    VastaaPoista