23. lokakuuta 2013

Voitsä tulla fiittaa mun albumii

Ja koska mä oon toisenlainen Ni sen takii mä olin se toinen nainen



Ärsyttää kun ihmiset eivät sano suoraan jos mun seura on tylsää/kurjaa/tappavaa/tuskallista. Sitten kuulen sen kolmansien osapuolien kanssa. Jos mulla on jonkun seurassa kurjaa, lähden suksimaan. Sitä toivon muiltakin. Jos seura ei kelpaa, ei ole pakko.

Muttamutta... Pian on Halloween! Asut valmiiksi ja paardit parhaassa seurassa. Siellä kenenkään ei tarvitse feikata tai kitua huonossa seurassa salaa.

Ja meillä on hurja karva-armeija kun mukaan tulee omien lisäksi myös muutaman ystävän tanskandoggi, villakoira ja ehkä muutakin.


Zeus

Anni toi mulle tänään vanhoja käyttämättömiä/vähän käytettyjä mekkojaan, hiusraidan ja super-ihanan neulepaidan! Ihan super. Oon niin huono löytämään vaatteita ja sitten Anni astelee ovesta ja tuo mulle just mun tyylisiä vaatteita kassillisen! Super, kiitos! Nyt mulla on kivaa puettavaa mun superkenkien kanssa!
Kuvia myöhemmin 

Kengät sain ihanimmalta Katyalta, mahtinainen, mahtityyli, mahtiääni!

3 kommenttia:

  1. ihana kuva ja ihanat popot! JA itel ihan sama fiilis... Se on toisille vaan niin ylitsepääsemättömän vaikeeta sanoa, jos ja kun seura ei kiinnosta.... ja sitten puhutaan kauttarantain :/

    VastaaPoista
  2. - Aivan ihana ja persoonallinen blogi sulla! :D

    VastaaPoista