28. syyskuuta 2013

We gotta taste for champagne and endless fortune


Taas uneton yö. Sehän siis tarkoittaa aina postausta.
En saanut vaihteeksi unta koska mulla on niin paljon rautoja tulessa, niin paljon unelmia, niin paljon toteutettavaa.

Se "Kaikki heti ja nyt" -tunne keskellä yötä. Päädyin sitten pesemään hiukseni ja kuuntelemaan musiikkia parvekkeelle.

Oon aina ollut se ihminen, että jos jotain haluan, sen toteutan. Niin mä oon aina tehnytkin.
Joten mikä estäisi tälläkään kerralla?


Unelmoin just niistä samoista asioista kuin kaikki muutkin. Kenties mun tähänastiset menestykset ovat nostaneet kusta päähän ja tähtään taas korkeammalle. Kunnianhimo on kai joskus hyvästä?

Mä haluan rakentaa just sellasen elämän ku haluan, ja niin aijon tehdä. Oon jo hyvällä tiellä.
Nää "Voin tehdä mitä vaan"-fiilikset tulee sitten aina keskellä aamuyötä.


Ja mitä enemmän ihmiset kieltää ja provosoi sillä lisää, sitä enemmän tekee mieli toteuttaa kun on niin varma omista valinnoistaan. Kukaan ei vangitse mua häkkiin ja kerro mulle mitä pitäis tehdä ja mitä ei.

Joten... Ei sitä tiedä ikinä mitä tuleekaan vielä tapahtumaan ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti