17. syyskuuta 2013

Talk shit! I wish you would

One stronger than the strongest drug you've ever had
Mix 'em all together and I would still be twice as bad


Aivan uskomaton herätys. Saatana mitä paskapuhetta aikuisten suusta ilman mitään todenperäistä pohjaa. Aikuisten, joilla on jo parhaimmillaan lapsia.
Kenen tässä siis pitäisi olla roolimalli?!

Kyseessä oli muutama ihminen, joista oikeasti pidin. Aina hymyillään, jutellaan, opastetaan, autetaan... Sitten mustamaalataankin seläntakana NORJAAN saakka!?
Mulla meinasi oikeasti päästä itku sillä oikeasti pidin näistä ihmisistä.

Aamulla myös soiteltiin käräjäoikeudesta, pitäisi lähteä todistamaan ja kerran jo kieltäydyin. Tällä kertaa tuli ihan uhkailun kanssa. Mikä helvetin velvollisuus mulla on virua vasten tahtoani arkiaamuna käräoikeudessa sairauden kanssa kun muut asianomaiset istuvat perseillään kotona tyytyväisinä!?
Ei ole saatana mun ongelma.

Mutta arvatkaas mitä? Mä käännän tän tässä ja nyt voitoksi.
Ja mä meen oikeesti kertomaan kaikille mitä mä niistä ajattelen, rehellisesti ja avoimesti.
Mä olen vihainen ja täysin loppu tähän perseilyyn.

Anna mä vittu sanon, seuraavana räjähtää.

Mä oon niin vitun täynnä nyt kaikkea. Nyt loppuu vittu pelleily.
Mä oon heränny aamulla itkemään ja seinään on lentänyt puhelin pariin otteeseen ja seuraavana alan heitellä tällä menolla ihmisiä.

2 kommenttia:

  1. mitä on tapahtunu että sun pitää oikeuteen mukamas mennä? O_O

    VastaaPoista
  2. No mut oisko se sit alta pois, jos sinne menis? Mut kyl täytyy sanoa, et on hyvi hankalaa nykypäivänä saaha näköjää vuokralaisia pihalle (käsitin, et vuokralla kuitekii, eikä omistus), enne se oli kolme varotusta ja heippa, ja nyt pitäs lähtee iha oikeutee saakka, wtf? :O

    VastaaPoista