2. syyskuuta 2013

So baby whenever you're ready...

You got the kind of love that I want
Siis te ette usko miten selvinpäin mä oon ollu koko kesän. Tajusin alkoholisoituneeni viimeeksi Emilian mökillä kesäkuun alussa, järkyttävää, olen tulossa vanhaksi.
Onneksi asian voi korjata, ja täällä juhlitaankin jälleen perinteistä halloweeniä, ja mukana on toivottavasti uusia naamoja, uusia ystäviäni.
Juhlaan olisi todellakin syytä, mikäli seuraatte toista blogiani... Menestystä on tullut.

Mä oon juossut koko kesän ihan persepeikkona ympäri Suomea ja katsonut maailman parhaimpia leffoja.
Bruno ja Lesbovampyyrintappajat, parhautta. Suosittelen.

Tänään heräsin klo.17 ja kaikkien näiden eroottislaatuisten unien jälkeen en halua enää ikinä mennä nukkumaan. Huhhuh mitä henkilövalintoja taas. Seuraavalla kerralla jälleen pokka pitää kun näkee näitä ihmisiä.

Mulla on outo tapa ajaa kaikki mahdollisesti mukavat ihmiset mun elämästä. Kaikki joista oikeasti voisin pitää, ajan pois. Kun en ehdi kiintyä, ei satu niin kovasti menettää/tulla torjutuksi?
Jos pidän jostakusta todella, ajan hänetkin pois olemalla jollain tasolla törppö.
Ehkä olis aika ottaa härkää sarvista ja katsoa itteäni silmiin reippaasti, ja olla ihminen. Oon tehnyt jo aloitteen korjata välejäni ihmisiin, joiden kanssa oon vahingossa käyttäytynyt näin. Nyt vaan on nähtävä mitä tulevan pitää ja valmistauduttava siihen että voi sattua kipeesti.


Ehkä se syy miksi mä uppoudun liikaa koiraharrastukseeni, on se etten ole ihmisenä tarpeeksi hyvä, tarpeeksi hoikka, kaunis tai viisaskaan.
Ihmiset voi satuttaa, mutta koirat rakastavat vaikka multa puuttuis pää.
Oon pelännyt kuollakseni lähestyä ihmisiä, koska koen olevani liian huono heille.

Parempaa maanantaita kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti