21. syyskuuta 2013

It's not my fault she looked at me

So if love is a chess game, check mate
Annan käden, se on sun valinta tartutko siihen.
Miksei ihmiset voi suoraan ilmaista mitkä on fiilikset? Kaikki tulee ilmi vasta kun pää hajoaa.

Jos vihataan niin sitten vihataan, ookoo. Jos rakastetaan niin revitään ne vaatteet pois päältä perkele ja käydään päälle. Eikun? Vain VR venaa rauhassa.
Pointti, näyttäkää ne tunteenne, oli ne sitten miten tulisia tahansa!

Mä oon kyllästynyt arvuuttelemaan että pitääkö joku musta vai päinvastoin.
Jos ei selvinpäin niin edes tasoittavan voimalla.

Tässäkin tapauksessa "Tee muille kuten toivot itsellesi tehtävän" pätee. Jos mä tykkään/pidän/rakastan, haluan myös näyttää sen kuten se on. Vihan voi ilmaista asiallisemminkin, mutta kunhan ei hymyillä päin naamaa kun tavataan...

Mä tahdon ne ihmiset, jotka uskaltaa palaa kirkkaasti ja tarvittaessa polttaa itsensä pelissä. Sillä asenteella mä oon päättänyt elää. Me ei eletä täällä ikuisesti...

Ja kuten ihanin Enna jaksaa muistuttaa;
Joten rakastakaa ja saatana antakaa mennä täysillä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti