24. syyskuuta 2013

I still got the aces up my sleeve

Now what? What? We're taking control
We get what we want
We do what you don't
Johan meikä pistää mantereet tanssimaan. Teki hyvää miettiä pari päivää kunnolla omaa elämäänsä, nukkua kunnolla ja pistää henkisesti ranttaliksi.
Nyt loppu se pelleily, itteään niskasta kiinni. Mun ei tarvi kuunnella kenenkään paskanjauhantaa tai alentaa itseäni tasolle jolle en halua. Mun ei tarvi turvautua epätoivoisiin valintoihin tai ihmissuhteisiin.
Mulla on oikeus valita tasoistani seuraa. 

Varaan huomenna myös konsultaatioajan kirurgille. Toteutan vihdoin 12-vuotiaasta saakka uinuneen unelmani, ja jos jollakulla on siitäkin mussuttamista, voi suksia Sudaniin bikinilomalle. 

Tää on mun elämä, mun keho, mä saan päättää mihin tän kaiken käytän. Jos se tekee musta pahan ihmisen, olkoon niin. Ja ne "läheiset", jotka tulevat vielä tekemään mulle listaa mitä saan ja mitä en saa tehdä: En koskaan kysynyt teiltä lupaa yhtään mihinkään.

Tuun bloggaamaan koko jutun myös sellaisenaan kuin se on.
Nyt ihan oikeesti tarkotuksena ostaa se iPhone5, ja vitun blingit glitterit massiiviset kuoret. Saa sitten bloggailtua ja kuvattua koko homman ja julkastua glittervoimin ja suuremmalla näytöllä ;)
Kuten Andy McCoy totesi julkkis BB:ssä: "Mä teen mitä mä haluun"

I remember standing in the mirror
Searching for a winner but I didn’t see it in her
Now I’ve gone from a zero to a super-hero

The Bitch is back. Nyt on turha kusta enää mun muroihin ;) 
Ja odottakaa vaan jotka ootte sen nyt tehneet.... 
Tää nainen ei kumarra ketään, seuraa ketään tai unohda periaatteitaan kenenkään takia,
eikä olis pitäny tuhlata edellistä kolmea viikkoa sellaseen.

Älkää koskaan antako periksi, älkääkä antako kenenkään kohdella teitä tavalla jolla ette halua.
Ootte paljon paremman arvoisia. Kukaan ei saa koskaan tehdä teille asioita joita ette halua ja piste.
Te päätätte itsestänne, kehoistanne ja elämästänne. 
Teidän ei koskaan tarvitse vajota alas kenenkään muun takia.
Pysykää upeina ja loistakaa! 

4 kommenttia:

  1. Juurikin näin! Jokaisen pitäisi tehdä elämästään ja itsestään juuri sellainen mitä haluaa ja mihin on tyytyväinen. Ihana postaus, kaikkien pitäisi elää omilla säännöillään, omalla tavallaan. Unelmat tekevät elämän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on oltava aina unelmia ja tavoitteita että voin mennä eteenpäin :) <3
      Aika surullista vaan jos muiden päivät menevät pilalle siitä että toinen toteuttaa niitä...

      Never give up on your dreams <3

      Poista
  2. Viimeset lauseet on melkein kuin omasta suusta ja niin totta! You go girl :)

    VastaaPoista
  3. Olet upea! Hienoa, että olet oivaltanut, että sä saat olla mitä haluat. Kenelläkään ei ole siihen mitään sanomista. Itsekin olen joutunut elämäni aikana kestämään paljon sitä, että ihmiset asettavat rajoja ja niihin on sitten mukautunut ihmissuhteiden menettämisen pelossa. Mutta sellasta ei pidä tehdä, niin kauan kun se asia liittyy vain omaan itseen ja omaan hyvinvointiin. Pidä tuo asenne! :)

    VastaaPoista