5. syyskuuta 2013

I didn’t know how my love would turn out

En oo koskaan ollu varma uskonko kohtaloon, mutta viimepäiväisten tapahtumien johdosta on ehkä pakko.
Muistutan kaikkia upeita lukijoitani - puhukaa tunteistanne suoraan ja voitte yllättyä erittäin positiivisesti.


Kun tapaat sen ihmisen joka pystyy vielä pinkistä ja glitteristä huolimatta ymmärtämään ja on nähnyt vahingossa jo ne rumatkin puolet. Se ihminen jolle sä oot ollut kusipää oman epävarmuutes takia ja se on vieläkin siinä... Ja sitten se loputon määrä eläintenkarvaa - Jos se ei aja pois toista niin eikai sitten mikään?

Se ihminen, joka vie jopa multa sanat suusta ja jättää mut hiljaseks, se on jotain spesiaalia se.
Mun tapa ilmaista asiat on aika kröh suora, ja sillä sitä on tullut eroteltua jyvät akanoista vahingossa.



Mä oon kamala kiroileva nainen joka ei pelkää räksyttää isommille kavereille, mutta kun kerran elämässä lasken suojamuurini, oonkin arka pikkutyttö.
Mulla on ihan vaan lievä Mariskan Tarkasta Tämä-syndrooma ;)
"kulman takaa
voin keskarii näyttää mielipiteitäni jakaa
isoille koville vihollisille
ja juosta karkuun kotioville
mut jos kiinni jään mullon hihassa ässä
kun itkusilmässä ja räkänenässä"



Kai mä vaan koitan sanoa että joskus on okei ottaa elämässä turpiinsa ja nousta sieltä uudestaan.

Tähän väliin mulle tuli puhelu ja veti mut ihan jäihin. Tiesin että kirjoittaminen tyssäisi just tähän.
Liittyen nimenomaan siihen että mun suojamuuri on laskettu ja tärisen paniikissa että mitä tulevaisuus tuo.
Mä tiedän mitä haluan, mutta en jaksa vastata tekemisistäni kokoajan muille.


Nyt mä oon itseasiassa niin paniikissa etten uskalla edes käyttää pentukoiraa kusella ilman koko laumaa.
Äff mikä luuseri. Rohkeampaa loppuviikkoa kaikille lukijoille!

2 kommenttia:

  1. oon selittämässä että erehdys tässä että selviäisin hengissä elämässä.. tai jotai.

    Mua et oo ainakaan viel saanu karkotettuu ja tuskin saatkaan <3 jos vaan huolit mut jatkossakin. meidät. :)

    VastaaPoista
  2. Tiiän mitä tarkotat ja oikeesti tällä hetkellä mä osaan ainakin eläytyä tän postauksen kans! (:

    Oot vahva nainen! <3

    VastaaPoista