7. elokuuta 2013

Fear is never ending

Törmäsin uudestaan vanhaan erittäin hyvään biisiin, joka on auttanut mua pahimpien aikojen yli aikanaan. Jos voi nimetä elämänsä tärkeimmän kipaleen, niin se on todellakin tämä...


Yli 10vuotta sitten törmäsin kyseiseen kokoonpanoon, ja on vaan sanottava, että heidän musiikkinsa on auttanut mut monen synkän ajatuksen yli. Erityisesti omakseni tunsin biisin nimeltä Crawling, josta parivuotta myöhemmin ilmestyi uusi versio Krwlng.

Kuunnellessani näitä tuli pakostikin mieleen menneet ja se kuinka paljon olen edennyt elämässä.
Mietin vanhoja koulukiusaajia, ja pelkkä facebook-profiilin näkeminen saa pimenemään silmissä.
Kuinka paljon koulukiusaaminen oikeasti tuhosi mun elämää.
Jos jonain päivänä joku vanhoista kiusaajista kävelisi vastaan, mikään ei varmastikaan pidättelisi mua hakkaamasta hänen päätään katukivetykseen.

Linkin Parkin crawling olisi ollut viimeinen kuulemani teos. Monesti luulin sen todellakin olevan niin.
Muutamaan kertaan yritinkin.
Jokatapauksessa, Linkin Park oli ainoita tapojani purkaa tunteitani siihen aikaan.


Tässä mä oon yli 10vuotta myöhemmin, valmis lyömään näiden ihmisten päät rikki tilaisuuden tullen.
Mitä mä oon saavuttanut? En yhtään mitään.
Vietin 2vuotta elämästäni poistumatta kotoa ollenkaan, peläten ulko-ovea.
Onneksi ympärillä oli ihmisiä, jotka vaan hyväksyivät sen faktan että olen yksinkertaisesti outo.

Mä en koskaan ollut millään tavalla hyväksytty, en missään vaiheessa, aina löytyi vikoja.
Nykyisin mä oon hankala ihminen, jonka kanssa on vaikea tulla toimeen. Vietin monia vuosia poissa sosiaalisesta kanssakäymisestä ja yhtäkkiä en enää osaa lukea ihmisiä ja sanon aina kaiken väärin tai elehdin jotain muuta kuin mitä tarkoitan.

Pelkkä ohimennen mainittu lause sai mut tänään palaamaan menneeseen. Väkivalta synnyttää väkivaltaa ja kun itseäni on eräässä elämänvaiheessa koulutettu muunmuassa nyrkillä, pelkään että tämä kaava jatkuu.


Tää on kutakuinkin kuka mä oon ja mistä mä tuun. Sen paikan nimi on Lappeenranta, aka. Lepra.
Lepra kertoo todellakin sen paikan luonteesta.

Note: Ei, et ole eksynyt Tuksun paljastuskirjaan.
Ja lupaan, etten ole seuraava Johanna Tukiainen, vaikka tänään tuntuu siltä.

7 kommenttia:

  1. Mulle tuli äkillinen tarve muuttaa pois Lappeenrannasta. :D

    VastaaPoista
  2. Mulle tuli äkillinen tarve antaa hali. <3

    VastaaPoista
  3. Halaisin sua jos voisin. Älä ikinä anna periksi, sä oot hyvä just noin. Ei tunneta hyvin mutta sä vaikutat aivan ihanalta ihmiseltä, joka ei tosiaankaan ansaitse pahaa kohtelua! En löydä oikein oikeita sanoja, mutta tiivistän: Olet ihana ja upea nainen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en löydä yhtään parempia sanoja tähän, joten täysi komppaus. <3

      Poista
  4. Hienosti kirjotettu postaus, pistää miettimään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti samaa mieltä! (: Ja Lita, voisitko tehdä postaamisen kiusaamisesta? Ymmärrän kyllä erittäin hyvin jos et halua.
      Iso hali sulle, oot ihana :)

      Poista
  5. Kirjotin aiheeseen liittyen, vaikka teksti ei oo mitekää laadukasta :D
    http://hellunhulinat.blogspot.fi/2013/08/kiusaaminen.html

    VastaaPoista