19. heinäkuuta 2013

Nainen uhka miehille?

En tiedä olenko kirjoittanut tästä aikaisemmin? Jos en ole, olen TYPERÄ.
Mun on pitänyt ainakin kirjoittaa tästä vuoden ajan?

Miehet, joille nainen on uhka?
Ollessani pikkutyttö isäni tapasi kertoa kuinka miehet pelkäävät kovia, itsevarmoja, isoegoisia naisia.
En silloin ymmärtänyt mitä tämä tarkoitti, kunnes viimevuonna aloin huomata.

Useampien ystävieni puolisot ovat alkaneet pelätä/inhota mua. Yhä useamman tyttökaverini miehet ovat kieltäneet ystäviäni viettämästä aikaa kanssani, ja osa hakee tyttönsä jopa juhlistani pois.
Muutama on karannut salaa puolisoiltaan kanssani baariin.

Kyseessä on jopa todella rakkaita ystäviäni, ja olen hämilläni, kuten myös hekin.
Tottakai on myös niitäkin aarteita jotka viettävät naistensa mukana myös minun kanssani iltaa ja ovat myös itselleni hyviä ystäviä.

Olen yrittänyt kysyä ystäviltäni että mikä tähän voisi olla syynä, enkai oikeasti ole niin pelottava feministirekkalesboämmä? Päätelmiä on monta:
1. Olen miehekkäämpi kuin monet miehet?
2. Vien kaikkien naiset?
3. Tuhoan kaikkien elämät? (Eli vien naiset?)
4. Mustasukkaisuus (Eli vien edelleen kaikki naiset?)

5. Glitter. Koska glitter tappaa kaikki.
6. Näen ihmisistä läpi

Ja mihin mä vien ne naiset? Lähikapakkaan puhumaan tyttöjenjuttuja ja itkemään yhdessä menetettyä elämää. Olempa vaarallinen ihmissyöjärekkalesbo. 
Mietin myös päässäni että voiko eläintarhani olla syynä tähän, mutta vain yksi miespuolinen kaverini on allerginen eläimille, ja silti hänkin on käynyt lähes-tappamassa itsensä täällä.


Olen miehekkäämpi kuin monet miehet ja uhkaan siten heidän asemaansa?
Mitä asemaa? Eihän mun luona hengaaminen ole mikään alfauroskisa?

Vai olenko minä niin miehekäs, karvainen, limainen ja haiseva että aiheutan kaikille impotenssia?
Yleensä vastaankin kaikkeen ettei ole minun vikani ettei seiso, mutta jospa se onkin minun syyni?

Yksi teoria miesvihaajistani on myös, että tuon heissä esiin heidän salaiset piirteensä? Esimerkiksi vanha kunnon "Homo homon tunnistaa"?
Jos syy välttelyyni onkin että näen heistä läpi?
Mutta miksi minulla olisi ongelma jonkun kaappihomouden kanssa? Eikä ole tyylistäni levitellä muiden salaisuuksia muille.

Sitten jokatapauksessa keskustelu saattaa kääntyä siihen pisteeseen, kun vastapuoli alkaa oikeasti epäilyttää itseäni homomaisella tavalla. Tuonko minä siis heidän epämiellyttävät asiansa esille?


Ei, en ole mies. Olen itseasiassa naisena syntynyt nainen. Olen myös ihan tyytyväinen naisena.

Kaikkien pitäisi saada olla sellaisia kuin ovat. Jos siis löydät itsestäsi sisäisen homoseksuaalin tai meikki-hiusneron seurassani, vaali sitä. Meissä jokaisessa asuu pieni homppeli-homopippeli, eikä sitä tarvitse hävetä tai siitä tarvitse tuntea pahoin.

Enkä aijo paeta naisesi kanssa Mexicoon enkä Jamaicalle. Ainakaan tänäkesänä, paitsi jos joku ehdottaa sellaista mulle niin oon kyllä messissä!
Täh.

Osaan myös jostain syystä loukata ihmismiehiä verisesti huomaamattani sitä ja ymmärtämättäni sitä ollenkaan vaikka yritän käydä asian läpi monesti. Tämä taito minulla on ollut vähintään vuodesta 2006.
Joten jos koet itsesi loukatuksi, pystyisitkö selittämään sen että minäkin sen hoksaan.
Ehkä syynä onkin vain se, että olen liian läheinen tyttöystäväsi kanssa...?

Kaikki on suhteellista. Kummasti samansävyinen talomaalikin näyttää hiuksissa erilaiselta kuin samanlainen hiusväri. Jollain tasolla kai väritietämyskin voi jyrätä jonkun henkiset ballssit.
Sanotaan myös, että vain homomies on tarkka väreistä, joten minä olen ainakin varmasti homo.
Homoushan se sitten joitakin vasta ärsyttääkin.

Kuulemma blogini nimi on osuva ja olen päällekäyvä. 
Blogi nimi siis suomeksi: Bitch = narttukoira & Blog = blogi
Narttukoirat ovat yleensä hieman uroksia hurjempia, ja käyvät kovemmin päälle, etenkin silloin kuin toinenkin osapuoli on kunnon narttu (eng.Bitch)

Nartun ja uroksen eroihin kuuluu myös se, että nartut taistelevat yleensä loppuun saakka. Kun taas urosten rähinät ovat näyttäviä ja äänekkäitä mutta vähemmän väkivaltaisia. "Paljon puhetta, vähän tekoja" tai "Talk the talk, but never walk the walk"

Olen kuullut että naiset saavat tehdä nykyisin aloitteen, mutta onkohan se sitten sama asia kuin käydä päälle?


Sukupuolten erimielisyydet ja eroavaisuudet? Onko teillä tullut samantyylisiä vastaan?
Onko lukijoissani ketään, jolla olisi samanlaisia kokemuksia?
Omia teorioita saa myös heittää, kuten ennenkin :)

Antakaa mielipiteiden riidellä, älkää ihmisten. Love 

6 kommenttia:

  1. Poistin varmaan puolet tekstistä. Se siitä hohdokkuudesta. Plööh.

    VastaaPoista
  2. Eiiijj miksi poistit? :( Tää oli niin hyvä!! Rakastan sun kirjoitustyyliä :) Aivan mahtava.

    VastaaPoista
  3. Mulla on juuri toisinpäin: tulen miesten kanssa toimeen ja olen läheinen miespuolisten ystävieni kanssa, mutta naiset vihaavat minua. Ehkä juuri siksi että olen neitimäinen jätkä, enkä jätkämäinen neiti, kuten ystäväni kuvaavat minua.

    Yleensä naiset kestävät huonommin totuuden ryöpyn ja sen, että ihmisestä näkee läpi. Ehkä olen juuri vaarallinen nainen, jonka syvin tarkoitus on tietenkin vampata poikaystävät, että voisin perustaa haaremin. On onneksi niitäkin naisia, joiden läpi kestää katsoa, etten ihan joudu miespuolisille ystävilleni selittämään tyttöjen juttuja. :)

    VastaaPoista
  4. Mäkin olen "neitimäinen jätkä". Tulen yleisestiottaen miesten kanssa paljon paremmin toimeen kuin naisten kanssa. Tietyntyyppiset miehet tosin inhoaa mua, sellaiset jotka eivät kestä sitä et naisella on itsenäisyyttä ja omaa tahtoa. Monesti mua itseäni jotenkin ärsyttää naisissa semmonen kauhea herkkyys ja tunteellisuus, ja se ettei ole munaa väittää vastaan -__- Mitään isompia konflikteja ei tältä tiimoilta ole ollut, mutta olen saanut sellaisen mielikuvan, että olen liian voimakas persoona ja vahva naiseksi muiden naisten mielestä.

    VastaaPoista
  5. Miul ei iha varsinaisesti tollei mee, mut monet vanhemmat on sitä mieltä, et mie oon hirveeeeen huonoa seuraa heiän Pirkko-Petterille :D En tiiä sit johtuuko siitä, et annan asioitten mennä omalla painollaa (esim. baari-iltana ei voi KOSKAAN tietää mihi miun kans joutuu :D ), oon suhteellisen räväkkä ja paukutan asiat niiko ne on, enkä tosiaankaa oo se äitin kiltti kultapuppeli. Miehän en kuitenkaan pakota ketään mihinkään, kyl kaikki on ollu kavereista lähtösin :D

    Aina oon tullu paremmi jätkien kanssa toimee ku akkojen, ja monet akat ei tykkää miusta sen takia, kait :D

    Miusta tuntuu, et jotenki kaikki, ketkä on vähänki ns. vahvoja persoonia, on olevinaan pelottavia, ja siks niitä vältellään. En voi sanoa, et just näin olis, mut tällänen tunne miulla on.

    VastaaPoista
  6. oon poikamainen homo. (tai no lesbo, mut en tykkää siit sanast..) mutta niiiin, mua vähä ärsyttää ku mulla ei oo nykyää ketää poikia kavereina. lapsena ennen koulun alkua mul oli kavereina vaa yks tyttö ja muut poikia. sit se vaihteli; välil pojis oli poikabakteereita ja välil niitten kaa hengailtii porukalla. mut nykyää mulla on muutama entinen luokkakaveri, joiden kaa joskus vaihdetaa kuulumiset varsinki, jos törmätää jossain. mutta missä on sellanen kaveri/ystävä poika? ja mistä niitä sais :D

    VastaaPoista