14. heinäkuuta 2013

I hope you're happy, wherever you are

Tuntuu että oon pettänyt kaikki lukijani tällä kuolemanhiljaisuudella, jota on jatkunut ihan liian pitkään.
Mun vähäiset aivonrippeet on näemmä kesälomalla.

Kittyvauvat täyttävät kohtapuoliin 10viikkoa ja yhteiset viikot katoavat käsistä.





Aikani on kulunut jälleen YLLÄTYS - Eläinten kanssa.
Eläinten kanssa voisin melkein väittää saaneeni jotain aikaiseksi, ainakin kissanpennut ovat oppineet hurjiksi apinoiksi ja ollaan käyty jo yhdellä pentuetarkastuksella ja rokotuksilla. Pojat painavat jo 1,5kg ja syövät kuin siat. Neitonen syö vain ja ainoastaan raakaruokaa ja on hirrmuinen diiva. Painoa kuitenkin myös päälle 1kg.

Koirarintaman kuulumiset näkee BelgianBeauty -blogistani, mutta jo yhtä koiraa kohden menestystä on tullut, kuin myös takapakkiakin luonnollisesti.

Kyllä, minä pensaasta revittynä.

Sillävälin kun itse olen ollut pensaassa, on legendaarinen surkuhupaisa Päivi Räsänenkin päässyt pakoon keittiöstä. Haukunestopanta PäRälle kiitos.
Kerran nyt satun olemaan juopotteleva yli-ikäinen teinisaatananpalvoja, olen vain tyytyväinen Päivin touhuihin. Suututtaapa porukkaa minunkin edestäni eikä kirkkoja kohta ole olemassakaan.

Ei mutta oikeasti, tuo nainen pitäisi kieltää lailla.




PäRää ja kissanpentuja, perkeleen luovaa!
Aamulla pitäisi olla Hyvinkäällä jälleen keskellä pensasta. Jos näette siellä jonkinlaisen merihirviön, älkää huoliko, se ei ole Johanna Tukiainen, se olen vain minä.

Ps. Demi.fi -helmi ohjasi sivulleni tähän mennessä 4548 ihmistä, voihan silmä! ;)


3 kommenttia:

  1. Kielletään krp ja pärä siin samal niin voi ja uskaltaa Suomessakin taas elää ja hengittää. Söpöi kisusii though.

    VastaaPoista
  2. Mahtava blogi!
    http://pink-sparkling.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Voi että nuo sun kisut on niin sulosia ;_;! <3

    VastaaPoista