19. kesäkuuta 2013

Time will waste you

Dallas-vaimo: liehun silkkiaamutakissani aamusta iltaan vodkatonicin ja valiumin voimalla täydessä tällingissä. Koskettelen epäsopivasti tilalle palkattuja nuoria latinomiehiä,jotka inhoavat sitä,mutteivät voi muuta kuin hymyillä, koska menettäisivät muuten työnsä.


Kerrankin vapaa viikonloppu ja oon jo suunnittelemassa pakoa tästä naapurustosta koko Juhannukseksi. Jää nähtäväksi keksinkö mitään. Lappeenranta houkuttelisi.

Mulla ei vieläkään oo visa elektronia. Soitin tänään Osuuspankkiin ja kahden viikon takainen pikapyyntö seisoo edelleenkin eikä mitään tapahdu. Ei jumalauta jätkät? Ihan kivastihan se muuten menis sillä että siirrän kaikkien tileille rahaa että sitäkautta saan ne ulos, mutta kun pankit näköjään ottaa siitä vielä jotain ylimääräistä!

Tekisi mieli myös sanoa pari valittua sanaa ihmisistä, mutta sieltä tulisi kymmenkertainen paskamyrsky kun kalikka kolahtaisi vahingossa liian moneen muuhunkin.
...Sensijaan jatkan tämän videon ja biisin pohtimista aattein: "Mitä vittua"

Oon nyt kuunnellut "Vink vink" -biisiä useamman päivän eikä se vaan muutu hyväksi tai edes ymmärrettäväksi. Mitä täällä tapahtuu?

2 kommenttia:

  1. On kyllä ihan ihme biisi...

    Mä oon varmaan saanut sulta jotain vaikutteita. Olin ennen "allerginen" pinkille, mutta tänään tilasin pinkin suojakuoren mun puhelimelle! Omg, onkstää jotain tarttuvaa?

    VastaaPoista
  2. No, täällä tapahtuu tietenkin Maki Kolehmainen! Saas nähdä uppoaako nämän keski-ikäisen setämiehen uudet riimittelyt kohdeyleisöön. Frontside Ollie ja siitä seurannut Robin-hysteria oli kieltämättä napakymppi Makilta. Sen sijaan Kuuden vuoden kuuliaisuutta on soitettu harmillisen vähän. ;)

    VastaaPoista