4. kesäkuuta 2013

Osuuspankki mitä vittua

Osuuspankki, ongelmat alkoivat kun täytin 18vuotta, eli tätä menoa on nyt sitten jatkunu ja vitun liian kauan.
Jokaikinen kerta kun on tarvinut uusia kortti, saan metsästää sitä ympäri Itä- ja Etelä-Suomea.

Tänään kuitenkin löytyi se jäävuoren huippu. Olen yrittänyt tammikuusta 2012 asti saada uutta visa electronia, sillä vanhani on ollut rikki jo pitkään. Tänään sitten korttini lopetti toimintansa vanhenemisen takia ja olin jo aikaa sitten tilannut uuden. Uuden kortin piti olla konttorissa aikaa sitten, mutta tänään hakiessani sitä JUMALAUTA EI OLE EDES LÄHETETTY.

MITÄ VITTUA OIKEASTI. Minä maksan niille tästä vitun paskasta palvelusta mitä oon saanut jo vitun monta vuotta!? Ja ne miljoonat puhelut maksullisille linjoille, lukuisat bensat kun jahtaan ympäri suomea yhtä vitun eletronia, joka sekin maksaa erikseen.

Mitäs vittua jollain tilipäivällä tai rahalla tekee kun voi olla vaikka täysin ilman penniäkään?


Haistakaa pitkä vittu OP
Boikottiin saatana kaikki

8 kommenttia:

  1. Se on ihan vitun ihme touhua muutenkin! Joutuu maksamaan kaiken maailman palvelumaksuja jotta saa vittu OMAT RAHAT ulos tai jos tomaatilta käy kattoo kuinka vähän on kolikoita tilillä. Mä alan ihan just säilyttää rahoja patjan alla. t. myös OPn asiakas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAIL SATAN vihdoin toinen tyytymätön!! Vittu kaverit tossa sanoo että ne saa uuden kortin kotiin ennenku edellinen menee vanhaks!? Ja mä oon 1,5vuotta soitellu, ravannu konttoreissa, klikannu netistä... vaikka mitä saadakseni yhen vammasen elektronin!

      Poista
  2. Mä sain juuri eilen Op:lta kuulla että nykyään luottotiedottomat eivät saa pankkitunnuksia.. Ymmärtäisin tilanteen vaikka jos olisin tehnyt jotain väärin tunnuksillani. Mutta ei olisin vain tahtonut vaihtaa palkkatiliä mutta ei mulla oo aikaa odottaa 3-4kk:tta jotta he näkevät että tilille oikeasti tulee palkkaa sitten he voisivat ne myöntää. Voivat työntää säädöksensä vaikka perseeseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wtf!? Ompas menny villiks länneks :o

      Mä maksoin ostokseni sitten nimenomaan Nordean luottokortilla kun OP:n elektron jätti pulaan. Nordea luotolla, jossa oli jo luottoraja täynnä, silti onnistui.
      Nordea - OP = 6-0

      Poista
    2. Haha! Joo mä yritän vielä kerran akns ton Danske Bankin kanssa jos vaikka menis taas seuraavat palkat nätisti tilille! :D

      Poista
  3. Hehaa, mä just vuosien säätöjen ja sekoilujen jälkeen sanoin kaikki tilini ja korttini irti koko op-pankista.
    Mutta arvaa vaan mitä tuli viime viikolla yhtäkkiä postista... UUSI KORTTI xD Menin sit konttorille että mikäs sviddu tää on olevinaan, kun ei oo enää edes tiliä, niin se palvelija vaan oli et ok ja leikkas sen kortin kahtia.
    Ainakin kortin saa siis ne, jotka EI sitä tarvitse!

    VastaaPoista
  4. suosittelen suuresti vaihtoa POP-Pankkiin! paras kaikinpuolin

    VastaaPoista
  5. Mulla on ollut helvetisti ongelmia op:n nettipankin kanssa. Rahat ei mee perille mutta tililtä katoo kyllä! Hieno homma hermanni maksella laskut tuplana

    VastaaPoista