24. toukokuuta 2013

Kaikki oli hyvin kunnes ihmiset...

Joskus toivoisin että katse tappaisi.

Että mä vihaan paskanjauhantaa seläntakana, sitten kun kysyy suoraan niin MITÄÄN EI OO TEHTY EEIII IKINÄ tittidii.
Jos jollain nyt on jotain saatanan mussuttamista niin sanokaa suoraan. Oon päättäny olla rekisteröimättä piilovittuilua. Aikainen lintu vie madon, vai miten se oli.


Tänään multa on oltu viemässä jo koiraakin käsistä ja oon useita tunteja saanut korjata toisen ihmisen aiheuttamia sotkuja + selvittää mustamaalausjuttuja itsestäni. Voi hyvää päivää.

Jos mä olen niin kamala ihminen, niin soittakaa poliisille, psykiatrille tai vaikka Tauskille.

Onneks myös kuulin että asun kaksiossa. Jännä, oon varmaan sit siivonnu naapurin kämpästä aina ne pari extrahuonetta. Mutta hyvä kun kerrottiin.

Nyt kun ajattelin raskaan päivän jälkeen nauttia illastani WWE:tä (vuodet 2002-2005 omnom) katsoen, mun kokis loppui. Vitutaku orava käpyi jäty vitu. Porkanaaki voitukehtu vitui liityk.


Jos oikeesti välität, välität mullekin pari grammaa. HÖHÖHÖ.
Onneks on ihmisiä jotka hoitaa mun asioita ilman pyytämistäkin.

3 kommenttia:

  1. Hajosin tolle viimeselle. "Jos oikeesti välität, välität mullekin pari grammaa" XD Hahaha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et oo ainoo :DD Ja sen takia mua salee syytetään vielä narkkariksikin :D

      Poista
  2. Mulla on ollu ihan salettiin just samanlainen fiilis ihmisistä jo hetken. vitun paskat. -_-

    VastaaPoista