17. toukokuuta 2013

If nobody hates you, you're doing something wrong

Taas se wtf-moment. "Miksi tunnen tällaisen ihmisen?"
Halutaan tutustua ja sitten aletaankin valittaa siitä mikä on mulle kaikki kaikessa.

Siinä missä muut päivittävät facebookkiaan siitä että menevät nukkumaan, töihin, syövät pastaa...
Mun FB koostuu mulle rakkaimmista asioista, eli... ELÄIMISTÄ. Tosi yllättävää hei.
Kaikki jotka ovat tavanneet koirani, ymmärtävät kyllä miksi.
Kun katsoo mun kavereita, sieltä joutuu hakemalla hakemaan niitä jotka eivät ole koiraharrastajia.

Eräs ystäväni lopetti kokonaan koirapäivitykset facebookista, koska ne häiritsivät muita. Vuoteen ei ole päivittänytkään sitten kuin pari kertaa.
Sitten on se ihmisporukka, joiden päivitykset ovat tätä.


Enhän mä nykyisin teekään muuta kuin vietä aikaa uusien ystävienki kanssa ympäri Suomea koiratapahtumissa ja metsissä, uimassa yms. Koirien ansiosta oon tavannut ihan sikahyviä tyyppejä, osa jopa ihan yhtä häiriintyneitäkin kuin minä. I feel great.
Sen lisäksi että Sinister on parantanu mun sairauttakin tehokkaammin kuin mikään lääke, se on myös pelastanut mut pulasta lukuisia kertoja.

Miksei muutkin vaan voisi olla onnellisia mun puolesta?

Ennenkuin Sinister tuli taloon, olin jo hukassa. Tää blogikin on aloitettu kännissä, ja saattaisin juoda itseni pöydänalle päivittäin jos en olisi koskaan löytänyt eläinlaumaani.
Mulla ei olis mitään muuta.

En olis mitään ilman.

Mä oon kokonainen pakkaus, ei enempää, ei vähempää. Mun rakkaus ja sitoutuminen mun eläimiin tulee pakkauksessa mukana. Mun todelliset ystävät sen ymmärtävätkin.

Sinister toimii myös sohvatyynynä?

Joten älkää yrittäkö luikertaa mun elämään sanomaan että tekisit joskus jotain muuta kuin päivittelisit koirista tai juoksisit niiden kanssa ympäri suomea.
Jos Sinister ei olis tullut taloon, en mäkään olis tässä nyt.





Mä oon tällainen ja tässä nyt.
Aika että muutkin hyväksyy sen tai suksii pikakiitona mun elämästä :)

5 kommenttia:

  1. Nauroin tolle ihan ekalle kuvalle.. :DDD ääh söpöt! c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D Mäki aina hymähdän sille ku Zeuksella on tollanen orava-ilme :D <3

      Poista
  2. En nyt oo ihan koiraihminen mut sun koirat on <3

    VastaaPoista
  3. House sitaatti! House on ihan parasta :)
    Mä luen paljon mieluummin sellaisia päivityksiä, joihin liittyy eläimiä, kuin vaikkapa kaikenmaailman darra-päivityksiä. :)
    Mä oon onnellinen sun puolesta, kun oot löytänyt noinkin ihania koirasieluja elämääsi <3 Eläimet on useimmiten se paras lääke melkeinpä mihin vaan.

    VastaaPoista