12. toukokuuta 2013

Got yourself a beauty queen

Nyt pidän lomaa! Huhheijjaa mikä viikonloppu! Ei varmaan ees tarvi sanoa että oon ollu super-busybusy koirahommissa ja kissavauvojen kanssa. Härreguuud. Oon sitten ollu suorassa lähetyksessäkin kekkaloimassa(koirajuttuja).

Älkää lukeko jos ette jaksa eläinjuttuja.

Glitter-pentue 6vrk vanhoja! Kuvassa "tummapinkki" poika 

Voi olla että illanvietto rakkaan ystävän ja muutaman drinkin kanssa perjantaina toi yllättävää onnea, joka jatkui yhtä maagisesti koko viikonlopun. Saatoihan meille tarttua muutama palkinto näyttelyistäkin.
Deimos lauantaina ERI1, SA, JUN-ROP ja PU4 
= Erinomainen1, sertifikaatin arvoinen, rotunsa paras juniori ja paras uros4
Sunnuntaina ERI1 ja SA

Zeus sunnuntaina KP ja VSP-pentu 
= Kunniapalkinto ja vastakkaisen sukupuolen paras pentu

Kummatkin koirat olivat arvostelujen mukaan oikein mukavaluonteisia. Oon ylpeä 

Sunnuntai jatkui myös niinkin mukavasti,
että näyttelyiden aikaan kaksi pentua olivat avanneet silmänsä!
Oon aina sanonut että glitter on voittajille. 
Niinpä silmänsä avanneet pennutkin olivat juuri pinkkiglitter ja kultaglitter 

Äitienpäivän kunniaksi ällösöpöilin ehkä hieman pentujen kuvauksen kanssa...

Kaupassa törmäsin ehkä osuvimpaan jääkaappimagneettiin, ja nyt se muistuttaakin mua aina kun käyn sikailemassa ja etsimässä ruokaa. Minä + Jääkaappi = Better lovestory than twilight 


2 kommenttia:

  1. Sydän sulaa kirjaimellisesti pentujen takia ♥ Sulosia ovat (:♥

    VastaaPoista
  2. Ihania <3 sydänhän tässä sulaa :)

    VastaaPoista