25. toukokuuta 2013

For cowards there’s no reward


Odotan innolla mökkiviikonloppua feat. Emilia 
Silloin aijon sulkea puhelimen ja unohtaa muun maailman. Irtiottoja arjesta, jee!

Tämän lauantain aijon käyttää nukkumiseen ja akkujen lataamiseen. Eikai tätä paskamyrskyä voi loputtomiin jatkua. Vaikea käyttäytyä aikuismaisesti kun kohdellaan kuten viisivuotiasta: Tehdään kaikki päätökset mun elämästä kysymättä multa mitään.
En jaksa olla aikuinen tai kypsä ristitulessa.
Ehkä teen jotain oikein kuin itseni ikäinen ihminen painottaa tietävänä miten mun kuvista ja jutuista näkee että oon todella nuori. Stalkkaavana ihmisenä sain jopa selville että olinkin henkilöä vielä 5kk vanhempi.

Kieltämättä helpotti ikäkriisiä, sillä 14-vuotiaasta asti mua on syytelty 25-vuotiaaksi. Ilmeisesti olenkin niitä onnekkaita jotka nuorentuvat vanhetessaan :D

Mut onneks mä saan olla just niin kakaran näköinen kuin haluan.


Kai se on häviö vaan niille, jotka eivät ymmärrä mun "loisto"huumoria. Sääli että ihmiset ottavat kaiken niin perkeleen tosissaan. Kerran totesin kaverilleni laskevani Vantaanjokea umpikännissä Norjaan ja heti tuhistiin paheksuvasti. Ei kellään tullut mieleen että sen oli tarkoitus olla huono vitsi keventämään tunnelmaa?

Joskus tuntuu että mun heitot joutuvat samanlaiseen syynäykseen kuin Timo Soinin jutut. Ehkä alan tulevaisuudessa vastaamaan kaikkeen "En kommentoi. En kykene muistamaan"


Ei oo häpee olla hullu. Suosittelen, vähentää stressiä kun ei ota kaikkea tosissaan.
Jo ylä-asteella opettajan mielestä kirjoitukseni ja ilmaisuni olivat värikkäitä ja monipuolisia, ja sekös ihmisten korviin särähtää aina jotenkin väärin.
Joidenkin ihmisten on kai vaan tarkoitus ihastuttaa ja vihastuttaa.

Jos mä sanon että te ootte kaikki vitun hulluja mielipuolia, se tarkottanee että ootte mun mieleen.
Tämän päivän perusteella mäkin olen kamala narttu, mutta onko se sitten kuitenkaan aina paha asia?


If nobody hates you - You're doing something wrong 

Viimeaikoina oon unohtanut pitää omia puoliani ja pitää kiinni aatteistani. Oon ollut turpakiihiljaa seinäruusuna vaikka moni asia on vituttanut suunnattomasti. Olisikohan aika päästellä höyryjä.

Tän blogin aloittaessani oon luvannut sanoa asiat kuten ne ovat ja miltä ne tuntuvat. Nykyisin vaan tuntuu että joudun sensuroimaan yhä enemmän settiä. Monesti sitä yllättyy ketkä tätä blogia seuraavat.
Onneksi mun ei pahemmin tarvitse kuitenkaan hävetä esim. työnantajien reaktioita, sillä tämä blogi ja eläintarhani ovat ainoa työni...


9 kommenttia:

  1. Jos on vilkas mielikuvitus ja menee oman pään mukaan niin ei se tarkoita sitä että on lapsi tai epäkypsä. Minusta tuntuu että nämä, jotka rehellisesti on sitä mitä on on paljon kypsempiä ajtusmaailmaltaan ja onnellisempia kuin ne, jotka yrittää pakosta käyttäytyä kuten aikuiset. Ja jos aikuiset tosissaan on noin tylsiä ja huumorintajuttomia niin mie ainakaan ikinä halua kasvaa aikuiseksi.

    VastaaPoista
  2. Voi mä tunnistin tästä niin itseni! :D
    Rokkarihevarimetalheadpunkkarin paskaa ja pimeetä läppää ei vaan ees koiteta ymmärtää, ja sitt leimataan ihan mielisairaaks..
    Teen tai sanon jotain --- se on aina niin väärin. En saa näyttää iteltäni, koska kaikki luulee, että jos mulla olis naama täynnä läväreitä, vihreet hiukset ja sivusiili(on tosin jo...), alkaisin tyyliin viillellä itteeni ja juomaan/polttaan. Ja vain, koska näyttäisin siltä.
    ''Et sä olis oma itses.'' ''Sähän sen tiiätki..'' ''Ainakin paremmin kun sinä, mä olen aikuinen..!'' ... :D
    Mun luokkalaiset saa ottaa lävistyksiä ja värjäillä hiuksia, mutta mä en, koska mutsi ei suostu ajatteleen muutaku rumana _KAIKKEA_ ''ei-naturallia''.. Ja yleensä joka vitun ilta ku käyään sama lävistyshiuskeskustelu läpi, alan loppujenlopuks huutaa sille, ja se on hommaamassa mulle vähän väliä jotain psykologeja ja hoitoo faijan kans.. Vain siitä, että haluan myös näyttää siltä, miltä tunnen näyttäväni / mikä on oikein!! :D Ja niissä ei oo koskaan mikään vikana.. Mielisairas sen takia, että on se mikä on. Onko suomalaiset ees jotenki paskamaista sakkia? :D
    Anteeks epäselvä avautumiseni :c

    ++ Sä oot aivan älyttömän kaunis!! <3

    VastaaPoista
  3. Oot niin asiallinen tyyppi! rispektit

    http://finnishfit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Ei se ikä aina kerro kypsyyttä, joskus hyvin nuori ihminen voi olla huomattavasti kypsempi kun oikeesti aikuinen. Tunnen nimittäin ite melkein 50-vuotiaan naisen, joka käyttäytyy kuin pikkulapsi, ihan koko ajan :D Ja voisin vaikka vannoo olevani kypsempi ku hää :D Toivottavasti siuta ei häiritse, et käyn siun blogia lukemassa, vaikka ns. samaa sukuu kuulutaaki, tykkään siun jutuista, niis on vaan sitä jotain :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei tietenkään häiritse!! Oot asennenainen <3 Me likes!

      Poista
  5. oot just tollanen ihana väripilkku bloggaajien keskuudessa, stay real! En muutenkaan tajua miks ihmiset ottaa kaiken niiin tosissaan. Oikeesti, naurais välillä. Ei toisten ihmisten persoonallinen tyyli ja tapa ilmaista asioita ole muilta pois, jatka samaan malliin vaan!:)

    VastaaPoista
  6. oot ihan liian paras. muuta ei voi todeta.

    VastaaPoista
  7. Tiedätkö tänään muuten iski nyrkillä naamaan, että mökkireissuhan on tosiaan ensviikolla :''DD

    oot ihana! <3

    VastaaPoista