9. huhtikuuta 2013

Projekti: IHQ pinkki makuuhuone

Tästä se lähtee muodostumaan! ;) Love it! 

Verhot Zalandosta. 


 Tarra ostettu Kittylandiasta.

Valaisin Anttilasta.


 Derp?


Virallinen homoseksuaalikissa.

Ja pliis. Älkää kysykö multa mitä muut ajattelevat tästä huoneestani. Mua ei vaan kiinnosta, enkä ole perehtynyt. Mun koti, mun sisustus, mun säännöt.
Kyllä, täytän 5vuotta! 
Huomenna/ylihuomenna mahdollisesti saan myös kotiin uuden jenkkisänkyni! Mahtuu sit paljon naisia viereen! Hahah! Litan törkeitä glamoursynttäreitä juhlitaan sitten näissä merkeissä!

11 kommenttia:

  1. oon sitä mietl et tonne sopis tosi hyvin pinkki orkidea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin! ;D Viimeistään sit ensviikolla ainakin!

      Poista
    2. Hei toi pinkki orkidea on nyt ihan uus käsite!!! :D

      Poista
    3. Muilla on joku roosanauha, meil onki pinkki orgi... orkidea.

      Poista
    4. hahahahaha! :D Oisit Lita kuullu ku hörähdin ääneen täällä :DDD

      Poista
  2. siis ihan mieletön huone! :D meikän unelma. ♥

    VastaaPoista
  3. Voi miten ihana huone! <3 tykkään kovasti. :)

    VastaaPoista
  4. Tää nyt ei varsinaisesti liity tähän postaukseen, mutta mulla tuli heti mieleen sinä, ja voisit kuvitella sut ajamassa tälläsellä:

    http://www.kittyhell.com/wp-content/uploads/2011/11/hello-kitty-car-interior.jpg

    :----D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten tolla vois ajaa kun se on ihan liian söpö! Toi kaara olis mun olohuoneessa ihasteltavana :D <3

      Poista
  5. Aaaw ku söpö! Kyllä tuolla kelpaisi kölliä naisten kanssa ;) Ja tuon valaisimen voisin huolia itselleni vaikka heti!

    VastaaPoista
  6. Oikein!

    Itse en ihan pinkkiä saanut valittua meidän makkariin, mutta satapäinen my little pony lauma vitriinissä korvannee seinän värin :D Ja on se seinä kumminki ees violetti!

    VastaaPoista