7. huhtikuuta 2013

Not one to mess with.

"TAURUS - The Tramp (April 20 to May 20) 
Aggressive. Loves being in long relationships. Likes to give a good fight. Fight for what they want. Can be annoying at times, but for the love of attention. Extremely outgoing. Loves to help people in times of need. Good kisser. Good personality. Stubborn. A caring person. They can be self-centered and if they want something they will do anything to get it. They love to sleep and can be lazy. One of a kind. Not one to mess with. Are the most attractive people on earth!"





Horoskoopit

Mä oon aina ollut skeptinen, se "en usko ennenkuin näen"-tyyppi.
Jostain syystä mun horoskoopit/astrologiset luonne-analyysit on kuitenkin aina osuneet kohdilleen. Luen horoskooppeja huumorilla ehkä tylsyyteen tai lehdestä vahingossa, mutta aina ne osuvat jotenkin oikeaan.

Tunnistan myös hyvin monet läheiseni heidän horoskoopeistaan.
Taitavia huijareita, hö.


Olen siis horoskoopiltani härkä (synt. 24.4 perjantai.) ja jo vauvasta asti juuri sen luonteinen. Myös äitini on härkä, ja voitte kuvitella millaista meidän kommunikointi oli kun asuin kotona.


Minä ja äitini.

"Härkä on aistillinen, rehevä ihminen ja vaikka hän onkin enemmän hiomaton raakatimantti kuin säteilevä kruununjalokivi, hän viehättää vastakkaista sukupuolta taianomaisesti. Härän herkkätunteisuus, jonka hän on yrittänyt haudata tyyneyden alle, antaa hänelle luontaisen kyvyn ymmärtää naisten ongelmia. Härkä on myös hyvin omistushaluinen ja mustasukkainen, mikä tekee härästä haastavan kumppanin.
Härän rakkaus on vakaata, rajua, intohimoista ja palavaa – samoin hänen vihansa."


"Vahvatahtoinen Härkä on eläinradan toinen merkki, jonka tunteita hallitsee kauneuteen, hedelmällisyyteen ja äitiyteen liitetty Venus. Härkä on kärsivällinen ja järkkymätön luonne, joka kykenee suorastaan käsittämättömään omistautumiseen, pitkäjänteisyyteen ja sinnikkyyteen. Kerran tavoitteensa asetettuaan Härkä menee läpi sen kuuluisan harmaan kiven saavuttaakseen haluamansa, eikä hänen kurssiaan heilauta oikeastaan yhtään mikään.
Härkä on hyvin käytännöllinen luonteeltaan, ja hän tahtoo nähdä konkreettisia tuloksia ponnisteluistaan. Härkä on enemmän sinnikäs toteuttaja kuin suuri visioija – hänen omat villeimmät unelmansa koskevat todennäköisimmin rahaa, hyvinvointia ja turvallisuutta. Härkä on usein taiteellisesti lahjakas, mutta todennäköisesti toteuttaa luovuutensa jossain konkreettisessa muodossa – esimerkiksi puuseppänä. Härkä on ennen kaikkea nautiskelija, ja vaikka hän saattaakin työskennellä hyvin pitkäjänteisesti saavuttaakseen haluamansa, hän kaikkein mieluiten uppoutuu hyvän ruoan ja muiden fyysistä nautintoa tuovien puuhien pariin, ja osaa tehdä myös laiskottelusta suurta taidetta."
"Huolettoman ja realistisen luonteensa ansiosta hänellä on hyvät mahdollisuudet tulla onnelliseksi.
Härkä käyttäytyy hillitysti ja joskus tyyni käytös kätkee hänen sinnikkään päättäväisyytensä. Jos Härkä on todella kiinnostunut jostakin, hän on valmis odottamaan vaikka kuinka kauan. Härkä onkin luultavasti eläinradan kärsivällisin merkki!"



Jakson alku on hieman vaisu. 11.–13.4. elämänhalusi voimistuu ja vetovoimasi lisääntyy. Vapun jälkeiselle viikolle asti olet sosiaalinen. Toimintaan yllyttävä vaihe alkaa 20.4. Kuusiviikkoinen prosessi kohdistuu nyt huhtikuisiin, mutta myös toukokuiset aistivat sen. Kesään asti on aikaa miettiä, mikä elämässä on tärkeää.

Olen myös elämässäni tapaillut erilaisia horoskooppeja, ja jostain syystä yhteensopivuudetkin menevät nappiin. Haha.

Luetteko horoskooppeja? Osuvatko vai ovatko vain täyttä skeidaa?

Ps. 666 lukijaa lähestyy, pian alkaa arvonta! ;)

17 kommenttia:

  1. Mä oon niin rapu ku olla ja voi. Pelottavan oikeessa ovat.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis älä! Mä tunnistan mun kaverit kans noista aina :D Kuten just ravut! :D
      Ja kauriit, ne on outoja mut love them <3

      Poista
  2. Sama juttu, itse tosin syyskuun lapsena olen neitsyt, mutta pelottavan oikeaan osuvat kyllä aika usein : D

    VastaaPoista
  3. Mulla oli joskus kauhee pakkomielle noitten horoskooppien suhteen. Jos mun päivä ei menny sen päiväisen lausunnon mukaan niin se piti taivuttaa menemään niin. Harvoin kyllä näin nimittäin ne tekstit osuivat oikeaan pelottavan usein.

    Nykyään en enään lue horoskooppeja, tai jos luenkin en omaani. Tai ainakin yritän välttää, ettei ne rupe pyörittämään mun elämää. :D

    Kauriin luonteen luonnehdinta (onks se ees oikea sana? rapulaton sunnuntai ja pää lyö silti tyhjää..) osuu ja uppoo, mutta se miten kauris naisen ulkonäköä kuvaillaan ei pidä paikkaansa yhtään. "Kaurisnaisella on yleensä pieni, sopusuhtainen ja siroluinen vartalo, ja hän on klassisella tavalla kaunis" Vitut. Mullon isot luut ja mussa ei oo mitään pientä taikka sopusuhtasta. :D

    VastaaPoista
  4. Toinen härkä taas täällä ja aina järkyttyneenä luen erilaisia horoskooppiennusteita sekä luonnekuvauksia ja tajuan niitten olevan ees suurimmaks osaks oikeessa... :D

    VastaaPoista
  5. Mäki oon usein lukenut noita horoskooppeja, ja vaikka joskus niissä tuntuu olevan sellasta huuhaata että, niin aika usein ne on osunu oikeeseenkin! Ja myös kaksosten luonnekuvailut on niin mua, että... :D

    VastaaPoista
  6. Mä oon ajatellu tilaavani tulkinnan syntymätähtikartasta...miehen sisko tilas ja sanoi, että oli aika mielenkiintoista luettavaa. Kuulemma jotkut asiat oli mennyt ajallisesti aivan täydellisesti nappiin...eikä hän ollut muuta kuin tilannut tämän sähköpostitse, ei siis tuntenut tulkinnan tekijää eikä antanut mitään tietoa itsestään (muuta kuin syntymäaika ja paikkakunta yms mitä sen kartan tekemiseen tarvitsee).

    VastaaPoista
  7. Härkä täällä myös! :D Oon kyllä kans niin härkä ku olla ja voi...

    VastaaPoista
  8. Moi... aattelin kysyy ett joko oot nähny tän http://lallikuuvu.blogspot.fi/2013/03/koiranomistajien-rivoudesta.html xD Kyllä melkee nauroin itku kurkussa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDDD Täytyykin vastaisuudessa kertoa mun nuoremmille koirille että se on rumaa käytöstä kantaa häntää korkealla :D

      Poista
    2. :"D Joo täytyy oopettaa oma husky pentu kans ettei ole rivo ja esittele paikkojaan. :D

      Poista
  9. joskus tulee luettua, vaikken niihin mitenkään erikoisesti usko. oon skorpioni, ja pakko kyllä myöntää että sen luonnehoroskoopin luettani olin aika huuli pyöreenä että anteeks mitä.. :D osui ja uppos!

    VastaaPoista
  10. ittel pitää horoskoopit kyl todellaki paikkansa ja tuolta astro.fi:stä kattelen joka päivä mun päivähoroskoopin ja biorytmit yms ja aina ne osuu oikeaan:D

    ps lita oot ihana ja sun blogi on parhain mitä oon ikinä lukenu<3

    VastaaPoista
  11. Täällä kans itsepäinen härkä :P Oon nousevalta merkiltä kaksonen ja oon aikamoinen sekotus härkää ja kaksosta :D

    VastaaPoista
  12. On tullut horoskooppeja luettua, ja kalojen edustajana voin sanoa, että kyseisen merkin luonnekuvaukset on ainakin mun osalta ihan täyttä paskaa. En tunne (tietääkseni) muita kaloja, mutta mitä tutuilta olen kuullut, niin ei kukaan kala oikeasti ole sellainen pösilö kuin mitä tähtikartta sanoo.
    Joskus muuten vilkaisin sellaista opusta, joka oli tehty jonkun aataminaikuisen järjestelmän mukaan, jossa aurinkomerkkejä oli 13kpl ja siinä oli myös huomioitu se, että maapallon kulma on aikojen kuluessa muuttunut. Siinä oli taulukot sen tarkistamiseen, että onko oma horoskooppi tämän faktan nojalla eri kuin on aina väitetty, ja sen mukaan olisin vesimies, minkä kuvauksista tunnistin itseni paljon vahvemmin kuin kaloista. Toisaalta se ei kyllä siltikään selitä sitä, miksi kalat on horoskoopeissa aina niin tajuttomia toopeja.

    VastaaPoista
  13. Luin kavereille ääneen ja ne oli ihan monttu auki että herranpieksut toihan on iha sinä ja härkähän mä oon ja ylpeä sellainen! :)

    Mistä muuten löysit ton englannin kielisen horoskoopin, linkkiä mahd.? :)

    VastaaPoista