29. huhtikuuta 2013

I'm in the details with the devil

Be careful making wishes in the dark, dark
Can't be sure when they've hit their mark, mark



Oon elossa edelleen, älkää huolestuko. BelgianBeauty-blogista näkee paremmin mitä oon duunaillut viimepäivät.
Kyllä vain - Koirakoirakoira.

Nyt hieman väsyneenä kaikesta. Tunteet aivan sekaisin ja muutama lepopäivä voi tehdä hyvää.
Mulla on myös tuo kissaemo tuossa huollettavana, joten pysyn kotona ja varmaan suhteellisen hiljaa.
Vappuna olisi varmaan kiva tehdä jotain, mutta lyijynraskas suomalainen vappukänni jää väliin.

Joku järkijeesus myös keksi tulla rimpottelemaan ovikelloani aamulla n.05 aikaan. Valitettavasti juuri silloin satuin nukkumaan enkä edes harkinnut harkitsevani oven avaamista.
Vittuun mun ovelta.


Elämä olis niiin paljon helpompaa jos ihmiset vaan puhuis suoraan. Taidan alkaa tehdä niin itse.


4 kommenttia:

  1. Tää ei oo sit mikään "et hoida koiriasi" -kommentti, vaan ihan mielenkiinnosta kysyn et miten sä hoidat sun koirien ulkoilutukset, kun usein saa sellasen kuvan sun blogin teksteistä, että oot aika kova valvomaan öisin? :D Ja nytkin olit nukkumassa vielä 11 maissa... Hah, hassua nähdä itsensä kirjoittamassa tuohon tuon vielä-sanan, no sitä kai se vauva-arki teettää......

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä koirien kaa voi mennä ulos yölläkin ;)

      Poista
    2. Emmä ajatellutkaan, että yöllä ois joku ulkonaliikkumiskielto ;)

      Poista
    3. Mä käyn nimenomaan pisimmät lenkit öisin kun ei oo niitä "sun tappajakoira vilkas mun puudelia väärin"-mummeleita matkalla :D ja niitä on muuten paljon...
      Yleensä käyn treeneissä, koiratreffeillä, metsälenkeillä yms aamupäivästä, jonka jälkeen käyn nukkumaan, heräten sitten iltaa vasten ja valvon taas seuraavaan aamupäivään :D Jos ei oo aikaa ni nukkuminen jää sit yleensä välistä :)

      Poista