15. huhtikuuta 2013

I know that you're gonna hate me

Giving up is the worst
So I’m eternally waiting
Don’t just selfishly say
“It’s not like I need you”


My memories with you will fade away,

Eventually.


Litan teekuppifilosofiat

Eräs hyvin viisas ystäväni sanoi kerran: 
"Kun teet päätöksen, mieti vielä muutama päivä ja tee päätös uudestaan"
Ehkä maailman paras elämänohje meille äkkipikaisille.

Muutama kuukausi sitten tein ison päätöksen ja mietin sitä edelleen, ollen jokaikinen päivä edelleen samaa mieltä. 

Aina vaan kaikki asiat eivät ole mun omista päätöksistäni kiinni. Sen opin kuukausi sitten. Vaikka kyse onkin omasta elämästäni, en silti tee kaikkia päätöksiäni yksin.
On muiden päätös, haluavatko he olla osa elämääni.
Sitäkin tapahtuu, että joku vastaa Ei.



Mitään ei saisi pitää itsestäänselvyytenä.
Senkin opin aina uudestaan, yhtä kipeästi.

Kaikki mistä mun elämä rakentuu, ei ole itsestäänselvyyksiä tai ikuista.
Ne menetetyt asiat, ei ole itsestäänselvää että ne palaavat takaisin edes yrittämällä.

Aina lapsena mulle sanottiin ettei voittaminen ole tärkeää, vaan yrittäminen.
Nyt aikuisena olen tosin tajunnut että asiat eivät muutu yrittämällä, vaan "voittamalla"
Valitettavasti.




Enää 10lukijaa niin 666 täyttyy!
Sitten arvotaan ainakin huppari! (tai toppi?) Katsotaan mitä muuta keksitään ;)




Pitäis hommata itellekin oma paita, sitten oon kävelevä piilomainos 
Paitoja on tosiaan toistaiseksi vaan naisille, koska tilastojen mukaan 97% lukijoistani on naisia. Miehillekin toki menee naisten huppari. Kukapa mä olen erottelemaan mitkä on naisten ja miesten vaatteita, ei sellaisia olekaan.

8 kommenttia:

  1. Toi huppari on niin pähee, haluun haluun!

    VastaaPoista
  2. Varmaan tekisit kivasti lisätienestiä jos laittasit noita myyntiin.. :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on avoimessa myynnissä nyt, mut hintaahan noille tuli mun makuun liikaa... :F

      Täältä löytyy :)
      http://bitchblog.spreadshirt.fi/

      Poista
  3. Ooooh, saatanpa tilata heti kun vaan on varallisuutta! 8)

    VastaaPoista
  4. toi huppari on kyl oikeeesti ihan sika makeeeee ! :))

    VastaaPoista
  5. ihana toi huppari:3 muuten, onks sul tulehtunu noi venytykset koskaan? o:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo tulehtunu, mut pienemmät koot oli huomattavasti vaikeempia venyttää kun isommat. 20mm kohdalla helpotti :)

      Poista
  6. Toi elämänohje on niin totta ja hyvin sanottu!

    VastaaPoista