17. huhtikuuta 2013

I can do whatever I want with the world

Se tunne kun rakkain Enna kriiseilee mekoista ja yritän auttaa.
Mä jos kuka oon todella paska avustamaan vaate-asioissa.
Niimpä Ennan yo-mekko näytti mun visiolla lopuksi >tältä!
Keksin myös tanssin ja musiikin Ennan juhliin, >AZIS - Hop

Love, love, love ♥ Viimevuoden 21.4 

I know sometimes you feel like you don't fit in
And this world doesn't know what you have within
When I look at you, I see something rare
A rose that can grow anywhere (grow anywhere)
And there's no one I know that can compare

Mulla on sama kriisi. En tiedä mihin mekkoon (säkkiin) mahdun lihomiseni kanssa, mutta enköhän mä pue jonkun niistä tuhansista heräteostoksistani, joita en ole koskaan käyttänyt.
Tänään oli muuten taas -1kg, joten yhteensä -3kg. Hiljaa hyvä tulee.

Tällähetkellä ostoslista näyttää lupaavalta. Glamourtyyliin ensimmäisenä listassa lukee 10x somersby-siideriä, 1,5litraa leijonaa, sitruunat, WC-paperia :D Niin glamour.

Yhteensä talossa on näköjään 27pulloa(kävin laskemassa) alkon vahvempia ja lava lonkeroa.

Koska ystäväni ovat sieniä. Paitsi ei tietenkään rakas Riikka, jolla on järki päässä.

Paitsi että mä kerron humalassa rakkaudestani kaikkia kohtaan...

Juhlieni hyvä nyrkkisääntö olkoon, ettei glitteriä voi olla koskaan liikaa.
Joku väittää että glitter on last season ja niin out, mutta tämähän ei ole totuus.
Glitter on elämän glitter. Suola, mikä? 
Umpikännissä se leviää myös mukavasti kaikkialle. Kas näin:


Oon järjestäny itelleni niin paljon kiireitä, että huomasin tänään jo buukkaavani kaksi asiaa päällekäin. Ei yhtään mun tyylistä. Voisimpa revetä kahteen paikkaan samaan aikaan.
Ajatukset eksyy ja sit sählätäänkin just mun tyyliin.
Tän postauksenkin kirjottaminen on kestäny jo 3tuntia, koska eksyin matkalla tekemään ihan kaikkea muuta.

Olin ajatellut hengailla kesälläkin VarjoTuskassa, mikäli kyseinen tapahtuma on enää elossa. 
Olisi voinut pitää jotain bloggaaja-miittiä tai vastaavaa hyvässä seurassa.
Katsoimpas sitten kummasti että olen juuri kaikkina niinä aamuina koiranäyttelyssä. Mukavaa ajella darrassa jonnekin Tuusulaan ja Hämeenlinnaan.

Viimeaikojen muita ajatuksia hyvin kuvaa seuraavat:






Don't believe me? I'll show you...


12 kommenttia:

  1. Järki pääs ja mini masussa! Tosin ei se menoo haittaa!

    VastaaPoista
  2. Minä sen VarjoTuska-eventin oon parina kesänä pistänyt pystyyn ja aion kyllä nytkin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, mukava kuulla!! Kiitoksia sulle! VarjoTuska on huippu!!

      Poista
  3. Glitteristä tuli vaan mieleen :D http://www.lily.fi/juttu/kun-olen-paattanyt-laittautua-iltaa-varten-vasta-parin-viinilasillisen-jalkeen
    ps. sun hiukset on <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DddddddddddddDDDDDDDDDDD ihanaa :DDD

      Kiitos <3

      Poista
  4. Minä sulle sienet näytän :D et kuule tiedäkää millasia paavopesusieniä noi meidän kaksi uutta miespuolista vierasta on ku sille päälle sattuvat :DD

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Näin sut tänään ulkoiluttamassa koiraa :) En oo ennen kommentoinu sun blogiin, mutta oon lukenu tätä jo jonkin aikaa. Jännä oli nähä tuttu bloggaaja livenä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täh :DD Missä! Voi ei nyt häpeen :D

      Poista
    2. Puistolassa aika lähellä juna-asemaa, olit jonkun jätkän kanssa. Jos se nyt edes olit sä, mutta ainaki näytti sulta. Ois tehny mieli tulla jutteleen mutta en kehdannu :D

      Poista