25. huhtikuuta 2013

666 lukijan spesiaali: Arvonta!

Tästä päivästä lähtien, 1.5 asti on aikaa ilmoittaa itsensä mukaan arvontaan!

Voittaja saa siis vapaavalintaisen BitchBlog-paidan omassa koossaan toki.
 Paitoja voi katsella >täällä!


Mikäli haluat osallistua...
+ Olet blogin virallinen, julkinen lukija (Tarkistan tämän kyllä)
+ Plussaa tykätä Bitchblogin facebook-sivusta. Helpottaa yhteydenpitoa voittajan kanssa ;)

Huudelkaa itsenne tämän postauksen kommentti-osioon.
Arvonnan suoritan perinteisellä "nimi paperilappuun, nostan hatusta satunnaisen lapun" -tyylillä.
Koska olenhan vanhanaikainen ihminen. Voittajan julkaisen 1.5 täällä blogissa ja facebookissa.
Osoitetta, kokoa, mallia yms kysyn sitten yksityisesti myöhemmin, älkää siis laittako niitä julkisella kommentilla vielä.


Yes we can ♥ Onnea matkaan!

117 kommenttia:

  1. oon lukija ja tykännytki oon!!:)

    VastaaPoista
  2. Tämä ilmoittautuu ! Mahhhtava bloginen <3

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. MINÄ MINÄ MINÄ OSALLISTUN!!!! <3

    VastaaPoista
  5. Minäkin minäkin! Vaikken ikinä mitään voitakaan :D

    VastaaPoista
  6. Lukijana ollaan. Ja oon myös sun FB-sivun tykkääjä. (:

    VastaaPoista
  7. Enhän mä voi jättää osallistumasta tähän! <3

    VastaaPoista
  8. Mie ilmottaudun kans.Fb tykkääjä myös ja julkinen lukijakin. Ja ihan mahti blogi sulla :) Ihanan pinkki <3

    VastaaPoista
  9. Tulin vain ilmoittamaan itseni. <:

    VastaaPoista
  10. Tykännyt oon facepuukissa ja blogin julkisen virallinen lukija.

    VastaaPoista
  11. Lukijana ja facebook-seuraajana ollaan! :D

    VastaaPoista
  12. Jeee vihdoinkin! :)Lukija ja tykkää-nappia olen painanut :) http://www.youtube.com/watch?v=kDG1JO33-Cw kato kohasta 08:00 vähä matkaa :D

    VastaaPoista
  13. Mulle ainaki sata arpaa ja minille kans! :D fb on paras ihku jee arvonta! saax mainostaa blogis et saa lisää arpoih!?

    VastaaPoista
  14. Huii tätä on odotettu! :> Osallistun!

    VastaaPoista
  15. Oon lukija ja tykkään sun FB-sivusta! :>

    VastaaPoista
  16. vihdoin!
    tykännyt oon äfbees ja sillee!

    VastaaPoista
  17. Lukija ja facebookissa tykänny C:

    VastaaPoista
  18. Jes! Julkinenlukija olen ja FB:ssä tykkäys. :)

    VastaaPoista
  19. jeee <3 mäkin osallistun :) oon julkinen ihailija, hehe

    VastaaPoista
  20. Oon lukija, sun suuri fani ja tykkään sun feisbuuksivusta<3 I'M IN.

    VastaaPoista
  21. Mieki oon luki ja fbs tykkään sivustas :)

    VastaaPoista
  22. Oon lukija ja muistaakseni oon liittynyt tuohon facebook yhteisöön jos en oo niin käyn liittymässä :)

    VastaaPoista
  23. Minä olla lukija ja tykätä fb <3

    VastaaPoista
  24. Minäkin huutelen, koska täytän vaaditut kriteerit! :)

    VastaaPoista
  25. Lukija ja fb- tykätty myös! :)

    VastaaPoista
  26. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  27. I'm in! Lukijana ja facebook tykätty :)

    VastaaPoista
  28. Minä olen mukana myös! Ihan huisin upeita paitoja! <3

    VastaaPoista
  29. MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMIEMIEMIEMIEMIE tahon :D



    VastaaPoista
  30. kylläkylläkyllä! :) lukija ja facebook-tykkääjä myöskin!

    VastaaPoista
  31. mukaan! :--D Tollanen paita olis mahti.

    VastaaPoista
  32. minäkin !! tykkäsin fb sivusta ja oon lukijana (;

    VastaaPoista
  33. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  34. Osallistun, tykkäsin Facebookissakin!

    VastaaPoista
  35. Mukana! oon lukija, tykkään fb-sivusta :)

    VastaaPoista
  36. Osallistun:) Blogis on mahtava sun mielipiteiden ja niiden takana pysymisen ansiosta! Faceakin seuraan

    VastaaPoista
  37. Osallistun! lukija ja fb:ssäkin olen tykkäilijä :)

    VastaaPoista
  38. Synttärilahjaksi kelpaisi, joten mukana ollaan!

    VastaaPoista
  39. Lukija osallistuu! Ai että noi on söpöjä... Ja asenteellisia ;)

    VastaaPoista
  40. Taidampa minäkin sitten osallistua! Siitä on jo aikaa kun tänne eksyin mutta veikkaisin olevani ihan julkinen lukija. :D

    VastaaPoista
  41. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NAAAAAAAATSI SVENGAAAAAAAAAAA

    joo piti olla huuto leijonan kuninkaasta mutta nyt se vaikuttaa ihan joltain muulta..:--D

    VastaaPoista
  42. haistakaa nyt kikkeli minä sen hupparin saan itselleni perkele.
    jepoo mukana ollaan! tykätty ollaan ja jäseniä myöski

    VastaaPoista
  43. minä täällä hei, luen ja tykkään, eli osallistun!

    VastaaPoista
  44. Minä minä luen ja tykkään! Tahtoo hienon paidan <3

    VastaaPoista
  45. meiksi osallistuu!oon lukijan ja harkitsen face sivust tykkäämist :))

    VastaaPoista
  46. osallistun! ja olen sekä julkinen lukija&fb-tykkääjä :)

    VastaaPoista
  47. Minäminä osallistun (:
    Luen ja tykkään ja seuraan ; D

    VastaaPoista
  48. Kaikkea kanssa. Kelpais vaikka kaikki! Mukana ollaan ja lujaa.

    VastaaPoista
  49. Ira täält huutelee et oon tykänny facebookissa ja silleen :)

    VastaaPoista
  50. yksi osallistuja lisääääää !!

    VastaaPoista
  51. Minäkin osallistun!Wauhh mitä paitoja tarjolla!Tykkään susta myös facessa!

    VastaaPoista
  52. osallistun! oon lukenu jo pitkään ja tykkäään ! ♥

    VastaaPoista
  53. Ilmoittaudun! Lukija oon ja fbssä tykkään ^^

    VastaaPoista
  54. Osallistun Tykätty ja lukijana :)

    VastaaPoista
  55. Aivan pakko osallistua! ja tykätty jo aikoja sitten facessa ;>

    VastaaPoista
  56. mä tahdon myös! (lukijana nimellä scorpio siis.)

    VastaaPoista
  57. Osallistun ja tykkäsin fb:ssä (:

    VastaaPoista
  58. TÄÄLLÄ MINÄ OSALLISTUA KYLLÄ !!!

    VastaaPoista
  59. Lukija löytyy täältäkin! ^_^ Osallistun siis~

    VastaaPoista
  60. Lukija ja FB tykkääjä osallistuu myös! (:

    VastaaPoista
  61. Pakkohan tähän on osallistua. :D

    VastaaPoista
  62. Minä, minä, minä! :D Ihan mahtavia vetimiä :D

    VastaaPoista
  63. Olin olevinaa siun lukija, mut en sit vissii kait ollukkaa :O Mut nyt pitäs ainaki olla :) Mukana ollaan :)

    VastaaPoista
  64. Osallistuuuuuuun!
    Ja hupparia toivomaan!

    VastaaPoista
  65. Tätä on odotettuu!!! :) upeeta :)

    luen ja tykkäilen fb:ssa

    VastaaPoista
  66. Mie mie! :--) Luen ja tykkään lärvikirjassa

    VastaaPoista
  67. Voi että, tahtoo :3 Luen ja tyksin myös draamakirjassa :P

    VastaaPoista
  68. Osallistun! 8) Tykkään blogista!

    VastaaPoista
  69. Osallistun! :) Luen ja tykkään!

    VastaaPoista
  70. Osallistun minäkin :) luen ja naamakirjassakin tykkäilty :)

    VastaaPoista
  71. http://aliceinmywonder.blogspot.fi/2013/04/totaalinen-top-5.html käyhän vilkasemas :3

    VastaaPoista
  72. Olen lukija (peräti kahdella nimimerkillä: Anisku ja Ansku K) sekä tykännyt eli ilmoittaudun :3

    VastaaPoista
  73. Osallistun! Olen julkinen lukija ja tykkäillyt blogisivustasi FB:ssäkin.

    ravernoir@gmail.com

    VastaaPoista
  74. Osallistun :) Täällä luen ja naamassa tykkään ^_^

    VastaaPoista