11. maaliskuuta 2013

Yes - I'm on the lookout

I know she loves you
I understand
I'd probably be just as crazy about you
If you were my own man
Maybe next lifetime
Possibly
Until then old friend
Your secret is safe with me


Täysin nukkumattoman yön aamu

Valmiina valloittamaan Itä-Helsinki ;) Eilenhän olin suurensuuri Idän keisari!
Mukana mulla oli hurja henkivartija Zeus 18kg, jota kantelin ylös ja alas Itäkeskuksen liukuportaita.
Itäkeskus on kerrassaan nostalginen paikka, hyvässä ja pahassa. Taisi myös olla oman historiani ensimmäinen kerta kun kukaan siellä ei tapellut tai saanut puukosta.


Kimin ja hänen vaimokkeensa kissa 

Olen tajunnut suuria asioita jälleen kerran.
Nyt sepostan niitä oivalluksiani ihmeissäni facebookissa Emilialle...

Ystäviä ei koskaan, ikinä, hylätä seurustelusuhteen takia. Ei koskaan.
Olen katsellut asioita sivusta ja kenties ollut osallisenakin. Katsonut sivusta kun joku työntää ystävänsä, kaverinsa, tuttunsakin kaikki pois seurustelusuhteen takia. Kun ero tulee, pudotus on todella raaka isku asfalttiin. Katson tälläkin hetkeltä kaukaa miten eräs välittämäni ihminen tekee samaa ja tulee rikkoutumaan erittäin pahasti. 

Olen kuullut miten näiden ihmisten loukkaantuneet ystävät puhuvat heistä. Lukuisien yritysten jälkeen ei voi kuin antaa periksi. Ystävät on karkoitettu jo niin kauas, ettei heitä enää kiinnosta ollenkaan.
Olen kuullut tämän niin monesta suusta ja sen pitäisi herättää.


En koskaan suostu enää olemaan se natsilehmä, joka rajoittaa seurustelukumppaninsa elämää.
Mustasukkainen typerä ämmä, joka vahingoittaa samalla ihmisiä joita rakastaa.
En koskaan enää suostu olemaan se uhri, jonka elämää ja ihmissuhteita rajoitetaan. 
Jos syynä sellaiseen käytökseen on mustasukkaisuus, silloin kannattaa hakea ammattiapua. Se ei ole tervettä missään mielessä kenellekään. Sellaiseen suhteeseen ei kannata kenenkään jäädä.

Jokaisella on oikeus hengata kenen kanssa tahtoo ja olla hengaamatta kenen kanssa ei tahdo. 
Jokaisella on oikeus käyttää mieltään ja kehoaan kuten haluaa, missä haluaa. Paitsi raiskaajat, itsensäpaljastajat, pedofiilit ja muut vitun sairaat pervot. Te voitte ihan vaan upota omaan perseeseenne.

- Ei pahalla, mutta ehdottomasti moottorisahalla.




Mulla on ollut pitkään sellainen kutina, että jotain suurta tulee tapahtumaan ja se muuttaa mun elämän.
Tänään tajusinkin että se on vaan mun hullu naapuri, joka muuttaa pois.

Toki, nyt voin rauhassa mennä öisin jääkaapille, ilman että tämä naapuri tuijottaa 3AM ikkunastani tai ilman että tämä roikkuu ovellani illasta aamuyöhön salakuuntelemassa.
Nyt ystäväni voivat tulla mun luo ilman että naapurini ostaa itselleen identtiset vaatteet ja hiukset tai tonkii heistä jokaikistä taustatietoa yksityiselämää myöten.

This can only mean one thing.... PARTY!


Lupaan että Suomi räjähtää. Pileet.
(Ei poliisi, en ole tekemässä minkäänlaista terrori-iskua eikä mikään räjähdä kirjaimellisesti)



Jottei tämä postaus jäisi ilman miljoonaa naamakuvaa, niin vielä yksi!666

2 kommenttia:

  1. Nättejä kuvia ja hyvää tekstiä, mut muruseni! Sä oot niin jäljes; Se on nimittäin nykyään ihan Itis vaan daa<3<3<3<3

    VastaaPoista