30. maaliskuuta 2013

Vituiks men niinku jeesuksen pääsiäinen

Kiirettä pitäny kaiken suhteen ja nyt PÄSSIäiseks saavuin Lappeenrantaan. 1.4 on Lappeenrannan pääsiäisnäyttely, ja sinne suuntaamme koirien kanssa aamulla 09 alkaen, huh!
Oon supertylsä ihminen, eikä mun päivissä oo mitään kovin kiinnostavaa.
Kaikki kuvat ovat myös suoraan kamerasta pengottu ilman välikäsiä, joten laatukin on sen mukaista.

Porukka on toivonut jatkuvasti juttua kissoistani, joten teen poikkeuksen ja kerron.
Kävi sitten ilmi, että Mimin astutus on onnistunut, eikä urokseni taidakaan olla gay.

Mimi-mama

Ray-papa

Koirakuvasaaste.


Deep Blue Sea -leffaa odotellessa väännetään tänne vielä parin päivän takaiset ostoksetkin.

 Lähti testiin tällänen. On muuten aika perkeleen riittoisaa ja tuntuu sopivan mun 
super-herkälle "oon kaikelle allerginen" -iholle.

Kevyt öljy/hoitosuihke hiuksille. Kävelin hairstoreen ja tätä ehdotettiin ekana. 
Oli kätevä 40% alennuskin, mutta hintaa jäi silti ihan riittävä summa.
 Ainakin kahtena aamuna hiukseni ovat olleet sileämmät, eikä normaaliin tapaan umpitakussa.
+ Ihana tuoksu

4 kommenttia:

  1. YOUTH CODE? Mistä sä nainen löydät naamastas ryppyjä? :D

    VastaaPoista
  2. Mä käytän kans jo ryppyvoidetta, semmosta jotain Nivean Q10-juttua. :)

    Kannattaa alottaa ajoissa, mulla on kilpirauhasen liikatoiminnan takia jo tullu ihan oikeitä ryppyjä, eikä nyt siis puhuta mistään hymyrypyistä! Ja oon tosiaan 24, en polta enkä juuri ota aurinkoa... että silleen, Youth Codea naamaan vaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on toi jatkuva univaje ja huono ravinto tehny tehtävänsä kans... Tää youth code sopii kivasti näköjään myös atooppiselle iholle. Tuun kyl testaileenäitä. Pari vuotta käytin artistryn mömmöjä, mut päädyin kokeilee muutakin.

      Poista
  3. Voih, kissasi ovat kyllä huippu kauniita ja suloisia <3

    VastaaPoista